Eigemyr Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Guttungen må ha ny bærbar til skolearbeid, men også litt gaming selvsagt. Vurderte å ta en lett utvei denne gangen, kjøpe en fra Lefdal. Gjør jeg noe dumt om jeg går for denne:? http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/MSIGE722QC080/msi-ge72-2qc-080ne-apache-17-3-barbar-gaming-pc Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Du burde forvente 500 GB SSD (samsung 850 pro) til den prisen. Lenovo IdeaPad Y700 15.6" bærbar PC (sort) Er fremdeles den laptopen som gir mest for pengene, men burde hatt SSD disk. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg forventer ikke 500GB SSD på laptop før man er nær dobbel pris. 17 tommer er ellers litt stort og uhåndterlig å drasse rundt på. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 (endret) Om du foretrekker fysisk butikk og ikke bor nær en av de store andre nettbutikkene som gar utsalg så hvorfor ikke ? Skjermkortet drar ikke skinnet av en særlig stor pølse men er helt greitt. Vurder om du tror denne blir brukt på ekstern skjerm i fremtiden og om du trenger mer kraft eller ikke Endret 8. februar 2016 av Thobjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå