Gå til innhold

Stine 4

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Pentaxen.

Du har sikkert hatt det "bælmoro" (med tykk "L"), som vi sier her i by'n.

I portrettet av Stine kommer detaljene i øynene godt fram, men kraftig lys har ført til at områder i ansikt og på øvre del av brystet virker utbrent.

Skygger og kontraster kan virke litt harde, slik at det blir brå overganger mellom lyse og mørke partier.

Portrettet blir litt "Wam & Vennerød" (motstridende følelser), synes jeg, - men portrettet er kanskje akkurat slik du ville at det skulle være ! (?).

Du har vist oss flere gode bilder fra kurset, og jeg tror sikkert at du, som en dyktig formidler, vil bli en god studiofotograf !

Det er nå læringen begynner for alvor, så lykke til,

Pentaxen ! :)

M v h

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Hei, Pentaxen.

Du har sikkert hatt det "bælmoro" (med tykk "L"), som vi sier her i by'n.

I portrettet av Stine kommer detaljene i øynene godt fram, men kraftig lys har ført til at områder i ansikt og på øvre del av brystet virker utbrent.

Skygger og kontraster kan virke litt harde, slik at det blir brå overganger mellom lyse og mørke partier.

Portrettet blir litt "Wam & Vennerød" (motstridende følelser), synes jeg, - men portrettet er kanskje akkurat slik du ville at det skulle være ! (?).

Du har vist oss flere gode bilder fra kurset, og jeg tror sikkert at du, som en dyktig formidler, vil bli en god studiofotograf !

Det er nå læringen begynner for alvor, så lykke til,

Pentaxen ! :)

M v h

Albert.

En ydmyk takk til deg Albert, for fine ord og konstruktive innspill:-)

For og si det på godt Nord Norsk, "De va skiiitgøy". Alltid artig å lære noe nytt. Blir aldri for gammel til det.

Jeg var ute etter et "blurrete" og delvis utbrent utrykk i bildet, med et touch high key. Vet ikke om det er helt riktig utrykk, men Pop Art i s/hv...

Sendte noen bilder til modellen, og hun var nå fornøyd, og ville ha noen print. Var veldig spent på hennes reaksjon, i og med at jeg strakk den kunstneriske strikken ut et godt stykke. De unge skal jo helst ha glansbilder, men hun synes det var moro med litt annen vri. Sporty jente må jeg si!

Wam & Vennerød kan det sies mye om, men motstridende følelser, var noe som preget oss som var unge/unge voksne på den tiden de herjet som verst. Så noe var de inne på. Preger vel noen av oss enda....

Takker igjen Albert, en flott fyr er du!

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Spennende alle disse fire, Pål!

Vanskelig å si hvilket som er best - for de gjør seg utrolig bra alle sammen.

Tommel opp!!

Takker så mye Gro:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...