OHJohansen Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Med hele 17 deler kan du tilpasse den etter eget ønske.TEST: Mad Catz R.A.T. Pro X Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Alt det de lager. Jaja, denne musen må jo være en tweakers drøm! Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 -"Dårlig ergonomi (om du ikke liker et «rett» grep)" Hva menes med dette? Lenke til kommentar
Geir Kristian Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 For min del, var viktigste grunnen til å velge R.A.T. serien at dei gir veldig masse luft til håndflata. Fint for dei som slit med klamme hender. Skulle gjerne hatt en modell med innebygd vifte i tilleg Lenke til kommentar
datamanden Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Kombinert mus og romskip, moro for unga! Ser i det minste litt bedre ut enn alle tastaturene med samme stil. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Kjenner jeg Mad Catz rett så får du pekeenheten til å passe fint i håndflaten, med valget om den skal være bare tung eller veldig tung.Hadde de klart å lage en lettere enhet ville det blitt mer interessant 1 Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 -"Dårlig ergonomi (om du ikke liker et «rett» grep)" Hva menes med dette? Klogrep? Samme grepet som omtrent alle gamingmuser har. Mus for bruk til annet er som regel utformet på en slik måtte at hånden din ligger litt skrått, litt mer oppreist. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Hvor mange venstrehendte bruker venstre hånd til musen? En kamerat og jeg er begge venstrehendte og vi bruker høyre hånd til musen og jeg kan ikke huske å ha sett andre gjøre det untatt i neon få tilfeller. F.eks han som bruke ventre hånd mens musen var stilt inn for høyre hånd. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Hvor mange venstrehendte bruker venstre hånd til musen? En kamerat og jeg er begge venstrehendte og vi bruker høyre hånd til musen og jeg kan ikke huske å ha sett andre gjøre det untatt i neon få tilfeller. F.eks han som bruke ventre hånd mens musen var stilt inn for høyre hånd. Vet om endel som gjør det (bruker mus med venstre hånd altså), men aner ikke hva som er prosenten. AtW Lenke til kommentar
IceHeim Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg bruker normalt venstre hånd på musen (med høyrehåndsoppsett). Klarer helt fint å bruke høyre også, men like presist er det ikke. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Har RAT9, og klarer ikke helt å bestemme meg for hvor mye jeg liker den. Det største problemet jeg har er plasseringen av tommelfinger knappene. Den røde knappen som normalt er for å endre DPI settingen raskt, om du eksempelvis skal snipe, syntes jeg var litt tung og jeg brukte den ikke til det. Samtidig begynte jeg å ta i bruk de to bakre tommelfingerknappene. Og så har jeg slitt litt med presisjon. Oppdaget denne uken hvorfor. De to ekstra tommelfingerknappene ligger litt langt bak, og når jeg i det siste har spilt enkelte spill der jeg bruker disse mye, så har jeg vridd ørlite på musen for å nå disse knappene bedre. Det er kun snakk om mm. Men når jeg da trekker musen helt sidelengs, så går pilen litt på skrå. Har nå måttet konsentrere meg for å holde tommelen på den røde knappen de siste dagene, og da er pekerens bevegelse i forhold til musen riktig. Men da er det også ikke like lett å bruke alle tre tommelfingerknappene, samt hjulet. Det kan kanskje diskuteres om det er musens feil, men jeg merket ikke at jeg holdt musen på skrå for det ble naturlig at den lå slik i mine hender. Samtidig forsøker hjernen å kompensere, og det klarer den også stort sett, helt til det er refleksene som skal ta over. Å flytte siktet 5 cm til siden endte da opp med 5 cm til siden og 0,5 cm opp eller ned etter hvilken side jeg beveget den mot. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Perfekt ergonomi, hilsen t-800 series. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Med de fargene der så ser den ut som en slalomjakke fra 90-tallet som prøver å være kulere enn det den er. "Radical man" EDIT: Nå skal jeg skal jeg kjøpe meg pannebånd Endret 6. februar 2016 av bshagen Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Blir ikkje "Få ekstra knapper for de som vil ha det" litt dumt når den er spefic lagd for å ikkje ha flere knapper? Det er M.M.O modelen som har. Lenke til kommentar
Marinicus Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 -"Dårlig ergonomi (om du ikke liker et «rett» grep)" Hva menes med dette? "Korrekt" grep heller? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Noen som vet hvordan sensorene på desse er nå ? Hadde en rat 9 for noen år siden, elska grepet, men den tålte ikke f.eks bass i pc bord. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Noen som vet hvordan sensorene på desse er nå ? Hadde en rat 9 for noen år siden, elska grepet, men den tålte ikke f.eks bass i pc bord. Skulle jeg gått for en av disse, så ville jeg valgt den optiske, det er vel sikkert 3310 sensoren, uten at jeg har sjekket selvsagt. Hvis det er den så er den en god sensor uten noen form akselerasjon. Bass i bordet kan jo skje alle, flytter musa seg så flytter vel musepekeren seg. Sett på deg et par gode hodetelefoner, det er bare deilig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå