Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Lysspill... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Hei, Alec. Du overrasker stadig med god fantasi og vilje til å prøve ut innfallene ! Det er ikke mange forunt å kunne se et fotomotiv i sollysets spill i bord- og eller stolbein, og enda færre som kryper ned på gulvet for å prøve ut ideene ! Som vanlig ender du opp med et severdig resultat, og jeg synes versjon 1 er et spennende bilde som godt kunne fått en plass på veggen ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Hei, Alec. Du overrasker stadig med god fantasi og vilje til å prøve ut innfallene ! Det er ikke mange forunt å kunne se et fotomotiv i sollysets spill i bord- og eller stolbein, og enda færre som kryper ned på gulvet for å prøve ut ideene ! Som vanlig ender du opp med et severdig resultat, og jeg synes versjon 1 er et spennende bilde som godt kunne fått en plass på veggen ! M v h Albert. Jeg tipper han allerede hadde ramla under bordet... Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 To veldig fine bilder. Jeg er glad i slike hverdagslige motiver hvor komposisjon, lys og fokus står i sentrum. Jakten på de mest eksotiske og overveldende motivene med imponatoreffekt er kraftig overvurdert. Skjønnheten ligger ofte i det helt enkle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Albert , Helene og Lassern !!! Liker godt å leke med form/farge og lys/skygge . Det er ekstra spennende med det nye RX1r Mk2 .Helene : nei jeg hadde ikke ramlet under bordet , det er jo vinkeljusterbar skjerm på kameraet . Slik at vi litt eldre fotografer kan ta bilder med lav kameravinkel også . Mvh Alec Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Underfundig skjønnhet ville jeg sagt her... Flott, stabiliserende fokus på frontbena. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Underfundig skjønnhet ville jeg sagt her... Flott, stabiliserende fokus på frontbena. Hei Gro ! Takker for hyggelig og positiv kommentar . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg