Fredrik N. Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 treet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Har du "art-filter" a la Olympus i kameraoppsettet, Fredrik? Dette går veldig mot maleri, og bilder som dette både provoserer og behager de som betrakter det. Hvilket betyr at de setter i gang noe i folk. Det er det slett ikke alle sylskarpe bilder som gjør.. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Hei, nei ingen filter her, kamera innstilt på "classic chrome", som er en etterligning av Kodachrome. Uskarpheten var bevisst, 1/10sek og av med bildestabilisatoren..(Og ute lavet snøen ned så jeg orket ikke å gå ut). Takk for kommentaren, Trond Olav! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
okjo Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Tøft..som et grafisk trykk eller etsing. Print, signer, ram det inn og heng det på veggen Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Dette var fint..som kunst å ha på veggen Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Takker Tove og Oddmund for hyggelige kommentarer. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Har aldri prøvd meg på denne type foto. Du lykkes godt her etter min oppfatning. Ps: 10-24mm objektivet mitt er falt ut i oversikten over kamerautstyr, og ikke er det mulig å få lagt det inn heller. Vet ikke om du har opplevd lignende problemer) Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Takk for kommentaren, Ragnar! Ang 10-24mm så er den jamen ramla ut hos meg også. Sikkert en bug på siden akkurat nå. Men det vises vel i exif'en tror jeg. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Kunstnerisk bilde, men jeg lurer fælt på hva de har oppdatert som du fikk testet med dette uttrykket Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Kunstnerisk bilde, men jeg lurer fælt på hva de har oppdatert som du fikk testet med dette uttrykket Heldigvis var de (få) andre bildene jeg tok som test helt normale.. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Dette likte jeg godt. Du er flink til å produsere veggpryd Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2016 Takk skal du ha, Rolf ! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg