LarZen Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Faith er tilbake! Synes du parkour ser skikkelig tøft ut? Men du er som meg litt halvfeit og stiv som en stokk? Da kan det nok være greit å droppe et sykehus besøk og heller spille det kommende Mirror's Edge Catalyst. Jeg lar denne nye traileren tale for seg selv. Spillet kommer til PC,PS4 og XBO den 24 mai. Closed beta for PC,XBO og PS4 Og skulle du ha lyst til å søke om å bli med i closed beta så registrerer du deg her. Velg plattform og så er det bare å krysse fingrene (Hadde problemer med Chrome. Men med Edge så funket det) Endret 4. februar 2016 av LarZen Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Dæven så jeg gleder meg, det første var fantastisk. Unikt. Ser konge ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Signet opp for PC beta. Blir sikkert ikke chosen. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Ser kult ut, kanskje EA kan ha ett bra år i år, mange spennende titler på vei ihvertfall. Signert meg opp for beta på PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå