Fenrisúlfr Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Hei. jeg har installert noen deler med pop nagler, men pop naglene er i veien for at jeg får lagt på et lokk ordentlig. pop nagler er desverre eneste alternativ, så da lurer jeg på om det er noen måte å slipe ned hodet på den uten å svekke den? (jeg var ikke sikker på om dette er riktig kategori å poste i, men en admin e.l. kan vel flytte tråden hvis det er feil ) Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Forsenke de, du får popnagler som er laget for flush montering bare se på et fly. 1 Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Bare å bore ned med stort bor ca 10mm (mål utvendig på popnagens krave). Mål hvor mye de stikker ut nå, og fjern dem, deretter bor ned tilsvarende dybde før du monterer dem igjen. For å få ut gamle popnagler, borer du i senter med et lite bor tilsvarende det du brukte for hull til poppnaglen. Da løsner den raskt. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg vil ikke fjerne de, det vet jeg godt hvordan man gjør. Jeg lurte på om noen hadde en teknikk for å slipe ned hodet på den uten å svekke nagelen. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Går ikke. Da må du, som sagt over, ha andre popnagler eller eventuellt en forsenking som popnaglehodene går inn i. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Går ikke. Da må du, som sagt over, ha andre popnagler eller eventuellt en forsenking som popnaglehodene går inn i. En bekjent av meg fiksa det, han slipte ned hodet uten å svekke resten av nagelen. (når jeg kan ta i alt jeg makter, og det holder sammen så kaller jeg det godkjent) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå