Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En eks som gjør livet vanskelig


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Ja problemet er som nevnt ovenfor, ble slutt med jenta for x-antall måneder siden. Vi har prøvd slt siden for å komme oss videre best mulig. Null kontakt har vi prøvd hundre ganger, men det går sldri i mål, oppstår alltid noe som ødelegger det så begynner vi å snakke som før, før hun plutselig bestemmer at "hun er ikke interessert i å snakke med meg hele tiden", da slutter jeg å snakke med henne igjen. Så skjer det samme en gang til. Sist ble vi enie om null kontakt, men dersom vi møtes så skulle vi kunne klare å si hei uten at det ble kleint. Dette var hovedsaklig hennes ønske ogda vi snublet over hverandre idag på skolen så tørte hun ikke si noe som helst, hun var med folkene fra sin klasse og jeg, jeg vsr som luft. Etterpå sahun st hun prøvde å få blikkontakt osv, men visste ikke hva hun skulle gjøre, blablsbls. Så da sa jeg etterpå at neste gang vi møtes, så kjenner ikke vi hverandre, for hun klarte helt klsrt ikke å ikke være klein.

 

Om vi begynner å snskke så snakker vi som før ogbegge ler og har det koselig før hun plutselig kjørerhelt schizofreni og sier at hun ikke er interessert i å snakke hele tiden osv, så spør jeg om det er greit jeg blokker henne, men nei det er faen ikke greit.

 

Dersom jeg kjører null kontakt så får hun fortsatt kontakt med meg. Er det noen som kan forklare den irrasjonelle oppførselen hennes og si meg hva i huleste jeg skal gjøre med saken? Er jævlig kjipt å aldri vite hvor jeg har henne og at jeg aldri skal klare å få henne helt ut av livet mitt. Hun sier også athun ikke tør å være alene med meg fordi hun har følelser for meg og er redd for st hun skal gjøre noe dumt -_-

 

Anonymous poster hash: 4b81d...318

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha, hun bestemmer om du får blokkere henne eller ikke? er du helt seriøs? Her må du finne frem ballene dine og fjerne henne helt. 

Jeg antar at det var hun som gjorde det slutt pga. måten du skriver på, og det virker som du fortsatt vil at det skal fungere, men hun oppfører seg litt hot'n cold til tider. Du må bare gi slipp på henne. møt noen andre damer. få fokuset ditt over på noe annet.

DU må bestemme deg om du vil sette ned foten en gang for alle og vise henne at du faktisk har litt ryggrad, noe som kanskje manglet i utgangspunktet. 

Du velger selv hvilken retning dette vil gå i, op.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar

haha, hun bestemmer om du får blokkere henne eller ikke? er du helt seriøs? Her må du finne frem ballene dine og fjerne henne helt.

 

Jeg antar at det var hun som gjorde det slutt pga. måten du skriver på, og det virker som du fortsatt vil at det skal fungere, men hun oppfører seg litt hot'n cold til tider. Du må bare gi slipp på henne. møt noen andre damer. få fokuset ditt over på noe annet.

 

DU må bestemme deg om du vil sette ned foten en gang for alle og vise henne at du faktisk har litt ryggrad, noe som kanskje manglet i utgangspunktet.

 

Du velger selv hvilken retning dette vil gå i, op.

Tro meg. Jeg har blikkert og gitt faen i hennes mening. Men hun har gått til ekstreme lengder for å få tak igjen. Jeg har ryggrad altså og ja jeg skulle ønsket det kunne fungert, men har forstått at det er umulig pga hennes oppførsel. Og nei vi er ikke fjortiser, men det føles faen meg sånn.

 

Anonymous poster hash: 4b81d...318

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke fjortiser? Hvor gamle er dere da? 15? 16? 13?

vet ikke om jeg tør å si det utifra assumptasjonene dine. Vi er 18, men dessverre falt jeg for en jente som jeg (antar) bare slo opp med meg for frie tøyler under russetiden. Og dessverre så har jeg ett annet tankesett og ser etter noe mer langsiktig. Men ja, situasjonen er latterlig barnslig, men er ikke de fleste slike situasjoner det?

 

Anonymous poster hash: 4b81d...318

Lenke til kommentar

Alle situasjoner som den du beskriver er latterlig barnslige, helt enig.

 

La oss si at det du skriver stemmer. Hun slo opp med deg for å få frie tøyler i russetiden..... Da er hun en skikkelig drittfitte, hvis jeg får lov å være litt stygg i ordvalget. Kom deg til helvete vekk. Hun er en sirene. Vet du ikke hva det er så les her :)

Endret av Belphegor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja det er nå det da. Nå skal ikke jeg begynne å ta opp masse nytt her,men problemet er at hun dro meg opp av søla for to år siden. Da var jeg deprimert og hun dro meg opp og hjalp meg. Nå som det er slutt mistet man liksom det som betydde noe for en. Som dpessverre gjør det å gå videre vanskelig, spesielt når hun ikke lar meg gjøre det. Men jaja, får bare kjøre på.

 

Anonymous poster hash: 4b81d...318

Lenke til kommentar

At hun dro deg opp når du var deprimert er veldig fint, desverre så må jeg si at det virker som om hun vil levere deg tilbake i samme stand som hun fant deg i...

Frykter du har rett. Heldigvis er jeg ikke lenger deprimert. Akkurat nå er jeg bare fryktelig sint. Men raseri er nå iallefall lettere å forholde seg til.

 

Anonymous poster hash: 4b81d...318

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei alle sammen. Ja problemet er som nevnt ovenfor, ble slutt med jenta for x-antall måneder siden. Vi har prøvd slt siden for å komme oss videre best mulig. Null kontakt har vi prøvd hundre ganger, men det går sldri i mål, oppstår alltid noe som ødelegger det så begynner vi å snakke som før, før hun plutselig bestemmer at "hun er ikke interessert i å snakke med meg hele tiden", da slutter jeg å snakke med henne igjen. Så skjer det samme en gang til. Sist ble vi enie om null kontakt, men dersom vi møtes så skulle vi kunne klare å si hei uten at det ble kleint. Dette var hovedsaklig hennes ønske ogda vi snublet over hverandre idag på skolen så tørte hun ikke si noe som helst, hun var med folkene fra sin klasse og jeg, jeg vsr som luft. Etterpå sahun st hun prøvde å få blikkontakt osv, men visste ikke hva hun skulle gjøre, blablsbls. Så da sa jeg etterpå at neste gang vi møtes, så kjenner ikke vi hverandre, for hun klarte helt klsrt ikke å ikke være klein.

 

Om vi begynner å snskke så snakker vi som før ogbegge ler og har det koselig før hun plutselig kjørerhelt schizofreni og sier at hun ikke er interessert i å snakke hele tiden osv, så spør jeg om det er greit jeg blokker henne, men nei det er faen ikke greit.

 

Dersom jeg kjører null kontakt så får hun fortsatt kontakt med meg. Er det noen som kan forklare den irrasjonelle oppførselen hennes og si meg hva i huleste jeg skal gjøre med saken? Er jævlig kjipt å aldri vite hvor jeg har henne og at jeg aldri skal klare å få henne helt ut av livet mitt. Hun sier også athun ikke tør å være alene med meg fordi hun har følelser for meg og er redd for st hun skal gjøre noe dumt -_-

 

Anonymous poster hash: 4b81d...318

Jeg sliter selv med min eks. Han skal bare ha saker over meg hele tiden. Og jeg er veldig lei det der. Truer med å skulle ta å lage sak med advokater, eller anmelde meg for alt mulig. Jeg har spurt om han kan slutte med å lage sånnt bråk, men det vil han ikke. Han skal lage et helvete sier han. Så jeg har en sånn type eks. Men men,.. sånn er livet. Jeg har spurt om vi kan slutte fred, og la livene våre gå videre uten at vi skal anklage hveandre for alt mulig tull. Det sier han nei til. Bare tull på han. 

Har hørt om andre som har slike typer til ekser og. Og noen ekser skal lage rettsaker og splid om alt mulig. Godt vi ikke har barn sammen, da hadde det vært splid om dem og. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

uff.. heldigvis har ikke min gått så langt, men jeg skjønner hva du mener.Utifra hva du sier så antar jeg det var du som gjorde det slutt og han ikke tok det så bra.. Nei sånt er sinnsykt vanskelig, er så mye følelser involvert at man får ikke snakket vedkommende til fornuft heller.

 

Anonymous poster hash: 4b81d...318

Snakker du til meg? nei var han som gjorde det slutt, men jeg tror at han hadde et forhold... Litt komplisert situasjon... så jeg ble på en måte brukt. Men han har vært ganske sur i etterkant mot meg. 

Først truet han med å lage et rent helvete for meg, og klarte å lage mye bråk. Plutselig så skulle han blande inn min eks-elsker i situasjonen også, og begynte å true med å lage livet hans til et helvete og. Har en eks-elsker som er politi som han er litt galen på. Han truet med å lage bråk for hans familie, min familie, og tok med alt som ikke har med oss å gjøre i hele sulamitten. Jaja. du skal være glad om du ikke har en sånn eks. Etter dette så ville han plutselig bli venner igjen, og så krangle like mye som før, og så dra min eks-elsker og familien hans inn i konflikten igjen. For et surr... Haha..... Man skal være glad så lenge man ikke har sånne typer ekser ;) Helt psyko. 

Lenke til kommentar

 

Ikke fjortiser? Hvor gamle er dere da? 15? 16? 13?

vet ikke om jeg tør å si det utifra assumptasjonene dine. Vi er 18, men dessverre falt jeg for en jente som jeg (antar) bare slo opp med meg for frie tøyler under russetiden. Og dessverre så har jeg ett annet tankesett og ser etter noe mer langsiktig. Men ja, situasjonen er latterlig barnslig, men er ikke de fleste slike situasjoner det?

 

Anonymous poster hash: 4b81d...318

 

Har du vært med noen andre etter at det ble slutt? Føler det er viktig at du forstår at hun ikke vil at du skal møte noen nye, men at du er tilgjengelig for henne om hun trenger deg i fremtiden. DU MÅ GÅ VIDERE! finn ei annen jente.

 

ikke lag unnskyldninger for deg selv og si "hun vil ikke gi slipp. hun kommer alltid tilbake". Du bestemmer hva som skjer fra nå av. Selvrespekten må i førersetet, og du gjør akkurat hva du selv vil. få henne på avstand.

 

Som Shia Lebouf ville sagt det "JUST DO IT!".   

Lenke til kommentar

Ja det er nå det da. Nå skal ikke jeg begynne å ta opp masse nytt her,men problemet er at hun dro meg opp av søla for to år siden. Da var jeg deprimert og hun dro meg opp og hjalp meg. Nå som det er slutt mistet man liksom det som betydde noe for en. Som dpessverre gjør det å gå videre vanskelig, spesielt når hun ikke lar meg gjøre det. Men jaja, får bare kjøre på.

 

Anonymous poster hash: 4b81d...318

Ja, hun hjalp deg når du var nede og var en viktig brikke for deg. Hun var redningen osv osv. Hun er ikke der lenger nå og det er slutt. Vær takknemlig for det hun gjorde og si det til henne om du vil, men få henne til å forstå at du er ferdig.

 

Dette er nok en unnskyldning du lager i ditt eget hode for å ikke gå videre. Du rasjonaliserer hvorfor du ikke kan gå videre, men egentlig så vil du egentlig ikke det, fordi da hadde du allerede gjort det. 

 

Som jeg sa, så er valget ditt. gå videre eller bli hengende i limbo resten av livet ditt.

Lenke til kommentar

Går fint an å komme i kontakt med noen selv om man blokkerer dem på FB og telefon.

Det som er trist ved forholdsbrudd, det er at man ikke kan prate dannet med hveandre. Jeg synes ikke at det er et problem å prate med noen etter et brudd. Gi hveandre noen fine ord , og være hyggelig. Null problem. Men spørs hvordan bruddet hendte, men det å måtte ignorere hveandre, tyder på bitterhet. Det er min mening. :) 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

nei og nei. Blokkerte henne jeg, men hun fikk tak i meg igjen. Hun fant ut her om dagen at jeg hadde prøvd en liten rev, og da vsr svarte helvete løs. Jeg var blitt enda verre enn før og hun er glad hun slo opp blsblbla. Sa hun var så sinnsykt skuffet osv, ble litt redd på mine vegne da. Føltes godt at hun viste en interrese for mitt velvære. Nå hwr hun begynt å snakke igjen og selv om hun snakker med meg så prøver hun desperat å virke uinteressert. Det er så slitsomt. Vet ikke hva jeg skal gjøre ass folkens.

 

Anonymous poster hash: 4b81d...318

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...