oslojenta90 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Tittelen snakker for seg selv, men er interessert i hva dere bruker tinder til og hva slags forhold dere har til datingappen. Er du ute etter forhold, moro, one night stand eller er du bare der for å titte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 all of the above Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 En god latter å se hvor mye rare bilder folk har 5 Lenke til kommentar
oslojenta90 Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 En god latter å se hvor mye rare bilder folk har Hehe. Ja, mye rart der Lenke til kommentar
oslojenta90 Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 all of the above Ærlig svar det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 men har ett inntrykk av de fleste der er ute etter moro, altså sex. jeg er mann btw, Lenke til kommentar
oslojenta90 Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 men har ett inntrykk av de fleste der er ute etter moro, altså sex. jeg er mann btw, Ikke mitt inntrykk i det hele tatt, men man velger jo selv hva man gjør der Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Hva er du ute etter? Deg. Egentlig ikke. Men det måtte skrives. 6 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 men har ett inntrykk av de fleste der er ute etter moro, altså sex. jeg er mann btw, Snart er jeg der også. Og snart er jeg ute etter sex og hahaha... Har ikke hatt sex på en stund. Holder på å bli gal Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Vel, hovedmålet er et forhold. Ikke tinderaktiv for tiden dog 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 men har ett inntrykk av de fleste der er ute etter moro, altså sex. jeg er mann btw, Snart er jeg der også. Og snart er jeg ute etter sex og hahaha... Har ikke hatt sex på en stund. Holder på å bli gal haha, da finner du sikkert noen der, men det jeg har hørt fra den andre siden er at det mye rare mannfolk der. velg riktig Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Folkene på Tinder er vel som alle andre, tror ikke dem er noe rarere en folk flest 1 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Hva er du ute etter? Deg. Egentlig ikke. Men det måtte skrives. Deig. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Men et er mye fake jenter der, begynner å bli veldig lei det, sånne roboter som sender ut melding om, vil du ha sex med meg trykk på linken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Tittelen snakker for seg selv, men er interessert i hva dere bruker tinder til og hva slags forhold dere har til datingappen. Er du ute etter forhold, moro, one night stand eller er du bare der for å titte? Har mange gutter der nakenbilder? Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Tinder er vel som alle andre lignende ting, 90% menn. Prøv å gå ut, litt bedre kjønnsfordeling der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Det er ganske mange damer der, og egentlig uinteressant om det er mange fler gutter der. Selv om det er bedre kjønnsfordeling ute, er det igjen like mange ganger vanskeligere å bli kjent med noen Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Det er ganske mange damer der, og egentlig uinteressant om det er mange fler gutter der. Selv om det er bedre kjønnsfordeling ute, er det igjen like mange ganger vanskeligere å bli kjent med noen Hvordan er det vanskeligere? Ute så er man jo i kontakt på noen sekunder og kan være i samme seng i løpet av timer. Lykke til med å få til det via online dating. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 det er en noe lengere prosess med ting som tinder ja. ons har aldri gitt meg noe særlig egentlig, og mange kan ha problemer med å finne seg noe på byen, da er slike ting som tinder bra. på tinder og lignende har man muligheten for noe som varer lengere enn ons. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Lenge siden jeg har brukt Tinder, men vurderer å prøve igjen. Jeg hadde et elendig bilde sist, og likte veldig få, så det skjedde fint lite. Mistenker at de fleste er ute etter sex, i hvert fall menn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå