Gå til innhold

Hvilken kjede har den beste pizzaen. Avstemning for å finne forumets favoritt!

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Beste kjedepizzeria  

50 stemmer

1. 1. Hvilken av disse kjedene synes du leverer den beste pizzaen. Se bort fra prisforskjeller.

2. 2. Mest verdi for pengene? Samme som over, men du tar hensyn til prisen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Synes at en lokal pizza/kebab-sjappe har den beste. Synes pizzaen fra Peppes er god, men altfor dyr (spesielt hvis du skal ha den kjørt hjem). Pizzabakeren er også bra.

Greit nok. mange lokale pizzeria som serverer nydelig pizza. Men nå var jo spørsmålet hvilken "kjede" (dvs restaurantkjede) som serverte den beste pizzaen. Noe en lokal pizzeria ikke kvalifiserer som :)

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Bakeren seg jeg på som et litt billigere, litt kjipere alternativ til Dolly og Peppes. Da handler jeg heller på den lokale kebaben, hvor jeg får stor pizza med biff, bacon, pepperoni og ananas til 110,- (130 om natta).

Forresten mangler Pizza Hut her. Det er den eneste kjedepizzaen som er så mye bedre enn kebabpizza at det er i nærheten av å forsvare prisforskjellen.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Forresten mangler Pizza Hut her. Det er den eneste kjedepizzaen som er så mye bedre enn kebabpizza at det er i nærheten av å forsvare prisforskjellen.

Trodde Pizza Hut var ferdige i Norge. Så fant jeg ut at de har en plass på gardermoen og potensielt andre flyplasser og jernbanestasjonen i Norge. Så la det til som et alternativ.

Lenke til kommentar

For de som bor i Oslo eller er innom - så er det en "kjede" med bare to steder som heter Pizzabua som ligger på Grorud og Lambertseter.

De lager pizzadeigene fresh hele dagen, tomatsausen er også laget der, samme dag. Ferske ingredienser. Ingen frysere.

Jeg er pizzafanatiker og har bare prøvd den på Lambertseter, men det er beste pizzaen jeg har fått i Norge. De har også en calzone som er helt vanvittig. Prisene er veldig, veldig rimelige. Rett rundt 100kr for en medium pizza. Anbefales.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Domino's er jo med på lista, den har vel bare 2-3 steder ;)

De har 7 :) Dessuten er det et internasjonalt pizzakonsept. Om vi skal legge til alle lokale pizzeriaer som har 2-3 utsalgssteder i Norge tror jeg det blir veldig mange. For disse har vi valget "Andre"

http://www.dominos.no/finn-din-dominos

Endret av Kron
Lenke til kommentar

For de som bor i Oslo eller er innom - så er det en "kjede" med bare to steder som heter Pizzabua som ligger på Grorud og Lambertseter.

De lager pizzadeigene fresh hele dagen, tomatsausen er også laget der, samme dag. Ferske ingredienser. Ingen frysere.

Jeg er pizzafanatiker og har bare prøvd den på Lambertseter, men det er beste pizzaen jeg har fått i Norge. De har også en calzone som er helt vanvittig. Prisene er veldig, veldig rimelige. Rett rundt 100kr for en medium pizza. Anbefales.

Høres bra ut. Skal testes!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Jeg forstår nå hvor meningsløst det er å ha "andre" som alternativ. Det tilføyer ingenting til avstemningen. Så jeg fjerner alternativet. De som har stemt på det må stemme på nytt. Om flere alternativer ønskes så skriv det i tråden. Alle restauranter som har minst to utsalgssteder kvalifiserer til inkludering i avstemning. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...