Arodem Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Til våren får vi endelig det nyeste spillet i serien.Nå er Doom-datoen spikret Lenke til kommentar
KongElg Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 vel en forskjell fra doom 2. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Ikke så imponert over traileren. Får se, en stund siden ID kom med noe skikkelig bra. AtW Endret 4. februar 2016 av ATWindsor Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Yeah Id har ikke sluppet så mye spennende på en stund. Samtidig er det noe tributes til doom1 og 2. Doom 3 likte jeg, spesielt mtp det var sterkt for sin tid. Jeg har troen, ser ut som de fokuserer på action fun. Mye farger og lite dystert. #believe Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Utviklet for konsoll, og portet til pc?? Hope not! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg håper at det blir interessante brett å navigere rundt i og ikke bare fult av fiender og masse action hele tiden. Doom1 var interessant, spennende, tidvis skummelt, passelig mengde action. Doom 3 frista ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Får håpe man slipper å sose rundt med en puslete lommelykt hele tiden. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Doom 3 var Half Life på mars Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Ikke så imponert over traileren. Får se, en stund siden ID kom med noe skikkelig bra. AtW 17 år. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Gleder meg! Har fortsatt Doom ifra 1993 liggende på 3.5" disketter Blir nok å bestille CE så fort det lar seg gjøre. Endret 4. februar 2016 av LarZen Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Regner ikke med at dette er direkte gameplayvideo. Så veldig stressende ut at han plutselig byttet mellom å skyte, sparke og slå. Men hvem vet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg spiller alle de gode gamle ID spillene enda, Duke 3d er i litt oppgradert versjon på steam det samme er shadow warrior. Fremdeles de to beste FPS laget. Doom og Doom 2 er også høyst spillbare den dag i dag og jeg runner de spillene rett som det er. Ærlig alt for alt snakket om at Half life var så bra, er det lenge siden jeg i det hele tatt har vurdert å spille Half life. Nei alt var bedre i før i tiden, jeg savner Turtles in time, Duke nukem 3d og tuberkulose! Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Syntes dette ser kjempetøft ut Minner litt om Serious Sam i forhold til actionintensiteten. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Tror dette kommer til å bli bra. Virker til å holde et litt høyere tempo enn D3. Noen som vet hva dette vil kreve av maskinvare? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Yeah Id har ikke sluppet så mye spennende på en stund. Samtidig er det noe tributes til doom1 og 2. Doom 3 likte jeg, spesielt mtp det var sterkt for sin tid. Jeg har troen, ser ut som de fokuserer på action fun. Mye farger og lite dystert. #believe Husker med glede når jeg sto i et lite rom i Doom 3, og en svær demon hoppet ned utenfor. Den sto og denget løs på døren, og døren bulte mer og mer innover før den gikk i stykker. Følte meg ikke akkurat modig da... Eneste jeg mislikte med Doom 3 var slutten. Når vi først var nede i helvete, hvorfor skulle vi da måtte dra tilbake til Mars igjen, bare for å dra ned til helvete enda en gang? Ble rimelig skuffet der. Men fullførte hele spillet likevel. Gleder meg til neste Doom. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 DOOM 4 endelig har det fått en dato da, nå er det ikke lenge til da, synes det ser bra ut jeg Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Når jeg så denne traileren tenkte jeg "Skal dette være Doom? Langt ifra så mørkt og bloding som jeg så for meg." Enda et spill som har mistet orginal sjarmen? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Når jeg så denne traileren tenkte jeg "Skal dette være Doom? Langt ifra så mørkt og bloding som jeg så for meg." Enda et spill som har mistet orginal sjarmen? Ligner da mye mer på de to første spillene enn det tredje, noe som er positivt. Blir også kvitt kjedelige gimmicker som coversystem, og helse som man får automatisk tilbake. Liker også farten på alt, ser ut som en god gammeldags shooter. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Nei, de to første hadde no nonsense. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 DOOM 4 endelig har det fått en dato da, nå er det ikke lenge til da, synes det ser bra ut jeg Tommy > Ace Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå