Roar Kneppen Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Abstrakt 704 - 710 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 V1 likte jeg veldig godt. Fin dybdefølelse i tillegg var ett pluss. Og selvsagt fargespillet da. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Mer pop-art i beste Kneppen stil. V1 og V2 faller godt i smak hos meg. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Hei, Roar. En spennende og lekker orgie i former og farger, - det er omtrent slik jeg har sett for meg hvordan en "syre-tripp" påvirker sansene, - i dette tilfellet synet, og endrer inntrykkene som hjernen mottar ! Jeg låner litt fra Barbra Rings novelle "Itteno knussel", og sier, - lettere omskrevet, som Marte Svennerud": "Itteno knussel. Je tek dom æille seks !" M v h Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 En lekker solnedgang med himmelen farget av nordlyset Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Oi! Her var det mye flott gitt! Den jeg likte minst var v1, ikke pga bildet, men pga passpartouet eller hva jeg skal kalle det. Jeg likte ikke den brune stripa i bunn. Men det er bare meg som føler det sånn visst. Så jeg velger meg alle de andre jeg Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Mange fargerike fine bilder her ikke lett å velge så jeg tar dem alle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Flott serie abstrakter , jeg velger meg likevel v1 med den kraftig og fargerike himmelen . Innrammingen her sørger for dybdefølelsen som er prikken over i'en . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Særlig V1 kan minne om et vevd teppe etter modell fra et bilde, selv om jeg vet at det er et foto som er kraftig bearbeidet. Kunstnerisk er det blitt i sin uttrykksform. Alle versjonene er flotte etter min ringe oppfatning, selv om mine favoritter i tillegg til nebte V1 blir V4 og 5. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg