Jonhoo Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Jeg skal bygge PC for første gang i Desember. Her er den Jeg har satt opp denne HDD'en og dette HK'et og ser at HDD'en er ATA/100 og HK'et er S-ATA, vil dette virke sammen? Hvis dere har andre kommentarer på PC'en så si ifra! Endret 18. november 2003 av Jonhoo Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) hovedkortet ditt støtter både s-ata og ata100/ide ska du bruke bare seagate disken?? hvis ja, trenger du ikke tenke på s-ata kontrolleren Endret 18. november 2003 av vikingfk Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Jeg skal ha Seagate disken og en DVD spiller og en CD-RW. HK'et vil jeg ha fordi det har Nvidia SoundStorm Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Jeg skal ha Seagate disken og en DVD spiller og en CD-RW.HK'et vil jeg ha fordi det har Nvidia SoundStorm CD-RW en er forresten en ny MSI 52x/32x/52x mens DVD-spilleren er en gammel IBM spiller (Ca. 4 år) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 jeg ville nå spandert 200kr ekstra på en s-ata hdd når du først er i gang hovedkortet støtter det jo og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå