AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg tenker at dersom en mann unngår å slikke meg kan det være tegn på at han ikke er interessert i annet enn å tømme seg, altså at han kun er interessert i sex, og ikke meg? Jeg var sammen med en mann som sa at han var forelsket i meg, men han slikket meg ikke. Tilslutt dumpet han meg fordi han sa at han ikke hadde følelser for meg lenger. Noen menn som kan svare på dette? Slikker dere kun damer dere er forelsket i? Eller behøver det ikke ha en sammenheng? Anonymous poster hash: fb2d6...dd9 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Ingen sammenheng. Hvorfor DEN ENE mannen ikke slikker må du nesten spørre den ENE MANNEN om 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Det er mange som ikke liker å slikke. Det kan også hende det lukta sur reke der nede. 8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Det er mange som ikke liker å slikke. Det kan også hende det lukta sur reke der nede. Jeg lukter ikke surt. Jeg vet at jeg ikke lukter surt. Har faktisk hatt trekant før, i partnerbytte, med to par faktisk. Og begge gangene reagerte jeg over hvordan de to damene luktet. Men jeg lukter mye bedre, og det har jeg fått høre og.... Anonymous poster hash: fb2d6...dd9 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Javel, da stoler jeg på deg Kan jo være litt slem en gang til og fundere på om han synes du var ekkel der nede. Har vært borti mindre pene vaginaer selv jeg. Han er sikkert en av de som ikke liker å slikke. Han liker dog antagelig å få sugd ut kremen sin Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg ville funnet en annen mann og satse på. En mann som ikke slikker er som en bil uten motor Ubrukelig. Hvertfall ikke noe brukende i senga. 2 Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Kanskje du smaker vondt? Eller kanskje han ikke liker smaken generelt. Jeg regner med at du suger pikk siden du krever å få selv? Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Ikke alle kvinner liker å suge, ikke alle menn liker å slikke. Sånn er det. 1 Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 menn er i bunn og grunn bare interessert i å tømme seg når det gjelder sex, slik er naturen. 1 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 menn er i bunn og grunn bare interessert i å tømme seg når det gjelder sex, slik er naturen. hahahahaha 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Ikke alle kvinner liker å suge, ikke alle menn liker å slikke. Sånn er det. Alle kvinner liker å suge! Hvis ikke så blir det deng 6 Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Ikke alle kvinner liker å suge, ikke alle menn liker å slikke. Sånn er det. Alle kvinner liker å suge! Hvis ikke så blir det deng Hva fan 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 menn er i bunn og grunn bare interessert i å tømme seg når det gjelder sex, slik er naturen. Hahaha. Jeg behøver ikke å bli slikket for å være fornøyd. Men beste sexen er jo at mannen ikke er redd for å slikke i tillegg. Lenke til kommentar
Visningsnavnet er i bruk Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Det er viktig at dama dusjer først 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2016 Det er viktig at dama dusjer først Jeg har hørt før at jeg smaker og lukter bedre enn de fleste damer. Og jeg liker til og med min egen lukt Men det spørs dagen ... har man nettopp hatt mensen eller holder på å få, da er det ikke samme lukten som ellers. Men jeg har hørt at jeg smaker himmels og jeg liker faktisk min egen lukt Anonymous poster hash: fb2d6...dd9 3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Det er viktig at dama dusjer først Smaken av dame er bedre enn smaken av såpe. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 når jeg ikke gjør det, er det kun fordi at dama lukter skjit, eller smaker ekkelt. 1 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 - Kanskje du lukter eller smaker vondt. - Kanskje du lukter og smaker helt fint, men han har tidligere hatt erfaring med damer som er urenslige og smaker vondt, og derfor vegrer seg mot å prøve igjen. - Kanskje han er livredd for HPV-viruset som er veldig vanlig, og som kan gi strupekreft hos menn. - Kanskje han synes det er ekkelt, på generelt nivå. - Kanskje han ikke en gang har tenkt på hva det betyr for deg. Hvis du aldri har spurt om det, så har det kanskje aldri falt han inn at dette spiller noen rolle. Dette har uansett ikke noe med følelser for deg å gjøre. Oralsex har ingen sammenheng med forelskelse. Neste gang bør du 1. La fyren vite at du ønsker oralsex. Du kan evt. si at du vil prøve 69-stillinga, som åpner for oralsex for begge samtidig. 2. Innfør oralsex i sexakten FØR han har kommet. Like etter at en mann har kommet er det vanlig at interessen for sex er heller lav. Og hvis han akkurat har kommet inni deg, er interessen for å gi deg oralsex ytterligere lav. Naturligvis. Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Det er ikke alle menn som liker å gi oralsex så det trenger ikke nødvendigvis ha noe med lukt eller smak. "Kanskje han er livredd for HPV-viruset som er veldig vanlig, og som kan gi strupekreft hos menn." Dette kan også være en grunn, ta HPV test begge to så blir det nok å føles tryggere for han. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Hpv virus... går det å teste seg for det?. Jeg er livredd for sånnt. Bruker å si til legen hver gang jeg tester meg at jeg vol teste meg for alt. Legen har aldri funnet noen sykdommer på meg. Men lurt å være forsiktig. Regner med at suging også kan gi strupekreft.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg