fjarle Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Svensk variant av tjenesten bruker ny BitTorrent-utvidelse.Nå er Popcorn Time tilbake i nettleseren Lenke til kommentar
Populært innlegg Korken Skrevet 4. februar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg vil tro hovedårsaken til at folk fortsatt priratkopierer filmer og serier, er fordi de fortsatt ikke er lett tilgjengelig - de er låst bak regionsperring. I tillegg så kommer ny musikk på Spotify med én gang, det gjør som regel ikke filmer / serier. Veldig ofte er dette fordi de ønsker å tjene penger på dvd/blueray salg før det legges over på strømmetjenester. 10 Lenke til kommentar
Tommywelle Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Har lest flere artikler om dette, alle sier det ikke finnes popcorn time i nettleseren. Men er det ingen som vet om www.popa.cr? 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Skjønner ikke at folk kaster bort tiden sin på filmer/tv-serier når det fremdeles er fattige barn i verden. Det er ikke moralsk riktig å bruke tiden sin på mental masturbering som er moderne underholdning. Gjør noe for verden for en gangs skyld, du lever bare ett liv, et altfor priviligert liv. Endret 4. februar 2016 av PgUp 2 Lenke til kommentar
SimpliEcks Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 En dag vil de gamle gnierne i filmbransjen dø ut, og da er det kanskje håp om at noen yngre folk ved roret innser at dagens forretningsmodell er avleggs. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg kskjon Skrevet 4. februar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 4. februar 2016 Skjønner ikke at folk kaster bort tiden sin på filmer/tv-serier når det fremdeles er fattige barn i verden. Det er ikke moralsk riktig å bruke tiden sin på mental masturbering som er moderne underholdning. Gjør noe for verden for en gangs skyld, du lever bare ett liv, et altfor priviligert liv. Hva gjør du på nettet når du i stedet kan bruke tiden din på å gjøre noe for verden? Hjelpe fattige barn f.eks.? 12 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg kan ikke se Mr. Robot og en rekke andre serier på Netflix eller andre metoder, utenom PopcornTime eller torrent nedlasting. Om de ikke vil ha pengene mine så er det helt greit for meg. 7 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Det finnes ikke noe piratproblem lengre. Vi har en piratløsning med et rettighetshaverproblem. 9 Lenke til kommentar
TechCF Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Eldgamle filmer (1938) kan ikke strømmes, nyere filmer (1980-tallet) og fremover føles det som det kun er restekassa med DVD'er som kan strømmes. Mangler selv "TV3" klassikerne. Strømmetjenestene er så veldig mye bedre på serier enn film. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Popcorn-Time.se er sketchy som faen... Popcorn Time.io fikk jo tilbud om å integrere malware i programvaren, for svimlende summer. De takket nei. Tyder på at teamet bak .se-versjonen var lettere å overtale: https://www.reddit.com/r/PopCornTime/comments/2lyxnm/time4popcorn_popcorntimese_now_includes_adware_do/ https://www.reddit.com/r/PopCornTime/comments/3pzm7c/any_reason_not_to_use_popcorntimese/ Skjønner ikke at folk kaster bort tiden sin på filmer/tv-serier når det fremdeles er fattige barn i verden. Det er ikke moralsk riktig å bruke tiden sin på mental masturbering som er moderne underholdning. Gjør noe for verden for en gangs skyld, du lever bare ett liv, et altfor priviligert liv.Jeg skjønner ikke at folk kaster bort tiden sin på å leve, når det er fattige barn i verden. De burde bare dø og frigi luften til andre, eller gjøre noe nyttig med livet sitt. Jeg regner med du har en spesifik løsning på fattigkrisen? Noe konkret mannen i gata heller burde gjøre enn å se film. Du ser vel aldri film, eller spiser god mat. Du spiller heller aldri, fordi du har bedre ting å ta deg til? Hygger deg ikke med venner, eller har interesser? Det kunne ihvertfall aldri tenkes at du bruker tid på forumet for å snakke om spill, maskinvare eller 4k-skjermer? Eller hvilken kontorstol du skal kjøpe, fordi du sitter aldri, når det er fattige barn i verden. Right? For du er ute å redder alle de fattige barna i verden? Endret 4. februar 2016 av AdNauseam 5 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Skamme dere skulle dere, kaste bort tiden på å svare meg når fattige barn i verden dør. Endret 7. februar 2016 av PgUp Lenke til kommentar
mitha11 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Jeg vet ikke om dette hadde hjulpet på pirat virksomheten, men kanskje det hadde vært flere som hadde kjøpt/leid filmer og sereier om det hadde kommet ut likt over hele verden og ikke evigheter etter at det har blit utgitt i noen land? Jeg er ikke så flink til å lese, snakke eller skjønne engelsk, så hadde det vært mulig å kjøpt sesong kort til f.eks. The Walking Dead i Norge, så hadde jeg gledlig gjort det. Akkuratt nå så har jeg kjøpt det på amerikansk itunes, men det er ikke så lett å forstå alt. Skulle egentlig øsnke at man fikk serier på norsk itunes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå