Makkapower Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Hei jeg lurte på om noen har opplevd det samme som meg med iphone 6 pluss . Iblant får jeg ikke trykket på noen ting hele telefonen blir liksom fryst . Også har det til tider begynt å komme grått felt øverst på skjermen som flagrer opp og ned . Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Har samme telefon, men aldri opplevd noe slikt. Har du fortsatt garanti på den ville jeg levert den inn til reparasjon før det var for sent. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Hei jeg lurte på om noen har opplevd det samme som meg med iphone 6 pluss . Iblant får jeg ikke trykket på noen ting hele telefonen blir liksom fryst . Også har det til tider begynt å komme grått felt øverst på skjermen som flagrer opp og ned . http://www.apple.com/no/support/ Lenke til kommentar
Makkapower Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg lurer ikke på om det er noen andre som har Iphone 6 eller link til apple suport . Jeg lurer på om noen har eller har hatt det samme problemet evnt hva som var feilen Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg lurer ikke på om det er noen andre som har Iphone 6 eller link til apple suport . Jeg lurer på om noen har eller har hatt det samme problemet evnt hva som var feilen Åja, sånn. Trodde kanskje du ville ha problemet ditt fikset jeg... 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Jeg lurer ikke på om det er noen andre som har Iphone 6 eller link til apple suport . Jeg lurer på om noen har eller har hatt det samme problemet evnt hva som var feilen Åja, sånn. Trodde kanskje du ville ha problemet ditt fikset jeg... Så feil kan man ta. Endret 4. februar 2016 av medlem-169651 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå