yolo2016 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Hei! Jeg har hørt om en ny måte å dating kalt sukker dating? Har bare hørt om det gjennom en avisartikkel om sugardaters i Danmark for noen måneder siden. Jeg tenker på å prøve det men før jeg gjør det er det noen som vet noe om det? eller som har prøvd det selv? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Høres ut som en veldig gammel måte å date på? En sugar daddy er vel når du betaler for å ha ei dame. M.a.o god gammeldags tradisjonell dating eller "prostitusjon" om man vil dra den langt? Har ikke lest om det selv, jeg bare gjetter Anonymous poster hash: 5260f...3b8 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Hei! Jeg har hørt om en ny måte å dating kalt sukker dating? Har bare hørt om det gjennom en avisartikkel om sugardaters i Danmark for noen måneder siden. Jeg tenker på å prøve det men før jeg gjør det er det noen som vet noe om det? eller som har prøvd det selv? Har hørt om en date-nettside som heter sukker. Jeg har ikke aktiv profil der, for jeg synes den ser så veldi forvirrende og komplisert ut. Synes det er lettere med lettere datingsider, der det ikke er så mye å trykke på . Men det du snakker om er noe annet. Lenke til kommentar
yolo2016 Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 jeg forstår det så dating som vanlig, men du får en masse gaver og reiser. Da kan det være litt eldre menn til dating? Jeg har også hørt at det er prostitusjon og det er derfor jeg spør, men vet ikke hvorfor det ville være det? er det fordi du får til å reise og motta gaver? Jeg er ikke spam - Hvis du ikke ønsker å lese så trenger du ikke til det Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Hvis man får noe for å kun gi sex til noen, ikke noe kjærlighetsforhold, gjensidig forhold eller liknende, så er det pr definisjon prostitusjon. Hvis du har lyst til å få masse gaver og reiser i bytte mot å pule rosiner så er du en hore. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Hvis man får noe for å kun gi sex til noen, ikke noe kjærlighetsforhold, gjensidig forhold eller liknende, så er det pr definisjon prostitusjon. Hvis du har lyst til å få masse gaver og reiser i bytte mot å pule rosiner så er du en hore. Er det virkelig så stor forskjell mellom sugardates og de fleste forhold? for meg fremstår dette mer som de fleste forhold satt i system. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Kommer an på øyet som ser. Lenke til kommentar
yolo2016 Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Jeg tror også at det er ikke så mye forskjell til et normalt forhold. Jeg tror at i et normalt forhold som de gir hverandre gaver, også. Når det kommer til Sukker dating, så det er bare naturlig at det er han som gir gaver til det er han som har penger? Og sex er en del av et normalt forhold? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Jeg tror også at det er ikke så mye forskjell til et normalt forhold. Jeg tror at i et normalt forhold som de gir hverandre gaver, også. Når det kommer til Sukker dating, så det er bare naturlig at det er han som gir gaver til det er han som har penger? Og sex er en del av et normalt forhold? Da vet ikke du hva et "normalt" forhold er/bør være. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 (endret) Sukkerdating .. a.k.a veskehorer Trenger vel ikke noen nettside for dette? Endret 11. februar 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå