MT-Sci Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Hei Jeg har tenkt å lage alt-i-ett diskusjon. Relevante temaer kan være: SVs valg om allianse, Sylvi sin innstramningsforslagene, og APs valg om asyldebatten. Jeg får en følelse at vi kommer til å få flere asylsøkere fra Sverige og, hva forventer dere? Tror nok asyldebatten mellom Russland og Norge er slutt, der Norge har vurdert å sende 4.878 asylsøkere, kanskje absolutt de fleste asylsøkere fra Russland. Nå foregår flere uenigheter mot Listhaugs innstramningsforslag, hvor en av dem er asylbarnpolitikken (Barnvernombudet advarer henne). - Flere ansatte i hennes egen direktorat gir kritikk mot henne. For første gang opplever jeg at Jonas gahr Støre omtalte hele problematikken på en god måte. - En annen viktig sak er at regjeringens forslag hamrer sterkt inn på integrering. - Kan forvente kraftig eksplosjon fra andre kanten av Europa. UDI: - Asylinnstramning = En haugvis asylbølge ---> Familiegjenforening skjer via at familien kommer som skjult asylsøkere - Sverige: Regner med 140.000 asylsøkere, mens de forventer å kaste 80.000 av dem, som vil inntreffe Norge og andre land. - Asylbølgen kan være et problem for Norge, asylsøkere er gjerne velkommen, ikke bølgen/innstrømningen. Byråden: - Dieselforbud i Oslo, som kan skape flere konsekvenser. Er det noen fler saker som kan være aktuelle? Endret 4. februar 2016 av MT-Sci 3 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Tror muligens dette er tråden du leter etter. 2 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Bare håper de tre kkk`ene i overskriften ikke er bevisst jeg, det farger liksom litt hvordan man skal se på innholdet her Lenke til kommentar
MT-Sci Skrevet 6. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Tror muligens dette er tråden du leter etter. Ser du ikke at skriften er tynnere? Bare håper de tre kkk`ene i overskriften ikke er bevisst jeg, det farger liksom litt hvordan man skal se på innholdet her Hva forventet du? Edit: Det er litt urealistisk å se hvordan folk reagerer på hvordan en hver person opptrer. Endret 6. februar 2016 av MT-Sci Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå