Even. Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg har funnet en nettside der folk kan sende inn bilder og info om bilen sin og det automatisk postes på siden. Se her calibra.no er det mulig å lage noe slikt i php? Hvordan? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 ja, det er mulig. hvor mye php har du drevet med før? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 ikke mye. er nybegynner men jeg kan jo modifisere skript da Lenke til kommentar
Klette Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 www.zend.com og www.phpfreaks.net har gode tutorials. Ellers anbefaler jeg boken "Begining PHP4" fra wrox. Lenke til kommentar
Hei. Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Hvis du kan lite php ville jeg foreslå at du prøver noen ferdig lagde scripts.Du kan jo se om du finner noe på HotScripts, veldig mye bra der. Endret 19. november 2003 av Hei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå