Gå til innhold

Del erfaringene deres om Canon A20 med meg..

Anbefalte innlegg

Jeg har testet endel kameraer. La meg nevne Fiji Finepix 2300Z, HP Photosmart 318, Ricoh RDC-6000 m.fl. Og alle ble levert tilbake med en heller misfornøyd mine. Nå sitter jeg her med et Canon A20.. Og jeg tror jammen at den kravstore karen jeg er - har endelig blitt fornøyd. Jeg har falt for A20 og det blir nok med meget stor sannsynlighet beholdt. Kameraet oppviser fremragende egenskaper til å kunne brukes "on the shot." Dvs. du kan ta et bilde når du vil ta det - og du kan føle deg rimelig trygg på at resultatet er tilfredstillende. Dog en liten tanke uskarp og tønnefortegnet på vidvinkel.. men det er meget mye bedre enn hva hva jeg har sett på andre. Så - folkens.. av ren nyskjerrighet spør jeg: HVA ER DERES ERFARINGER MED CANON A20? (KHK)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Canon A20.

Har ikke annet enn lovord for dette apperatet!

Det er riktig nok mitt første digitalkamera, men jeg tilegnet meg all info jeg fant på nettet før det ble kjøpt, å jeg må si, kjøpet av A20 angrer jeg ikke på i det heletatt.

Er meget fornøyd med dette apperatet, å ikke bare at det gir meget gode bilder, men det bruker nesten ikke strøm.

Selv har jeg en 128MB brikke på min A20, å det er bare å trykke ivei, selv etter at batterivaslinga kommer med varsel om at det er lite strøm igjen, så kan du fortsette å ta mange bilder, før det er slutt!

Kompakt å godt å holde i, pent å se til, tar gode bilder, norske menyer, samt mange murligheter.

Nei, A20'n skal jeg ha, det eneste som jeg kanskje kan sette fingren ned på er at det er 2,1MP.

Dette kan bli litt lite i enkelte tilfeller der jeg blåser opp blidet, for å ta en "bit" av det.

Sluttrapport: Meget fornøyd!

MVH

*RoadRunner*

Les gjerne denne testen:

http://www.digit.no/Tester/canon_a20/canon..._konklusjon.htm

[ Denne Melding var redigert av: *RoadRunner* på 2002-03-08 17:01 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...