Knut S Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 portrett i skogen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Flott hund med godt lys i øyet på V1. Hva V2 og V3 med rosa termos angår så er det kanskje ikke te med no' godt i som gruppa "Nordre sving" sang om i forbindelse med skøyteløp på gamle Bislet stadion hvor også jeg har fulgt skøyteløp i minus 30. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Flott hund med godt lys i øyet på V1. Hva V2 og V3 med rosa termos angår så er det kanskje ikke te med no' godt i som gruppa "Nordre sving" sang om i forbindelse med skøyteløp på gamle Bislet stadion hvor også jeg har fulgt skøyteløp i minus 30. Roar Takk for kommentar. Nei var nok lite med teknekt på turen her. Forøvrig prøvde jeg å få til ett mer situasjonsportrett derav bl.a kaffekoppen. Men kanskje ville det vært bedre med ett mer oppstilt portrett bilde i skogen også ? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Hei, Knut S. Veldig fine turbilder ! Det er gjerne sånne bilder man tar fram etter noen år, og lar bildene fortelle mer enn vi trodde vi kunne huske ! Jeg vil rangere bildene slik (beste først): V1, V3, V2. M v h Albert. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Hei, Knut S. Veldig fine turbilder ! Det er gjerne sånne bilder man tar fram etter noen år, og lar bildene fortelle mer enn vi trodde vi kunne huske ! Jeg vil rangere bildene slik (beste først): V1, V3, V2. M v h Albert. Tusen takk for kommentar og tilbakemelding Albert. Rangeringa de er jeg helt enig i Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Snikreklame for Helly Hansen dette jo! Likte best v1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Snikreklame for Helly Hansen dette jo! Likte best v1 Ja viktig med sponsorer. Takk for tilbakemelding fremadstormende unge Freud ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg