odargofot Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Skibladner i soloppgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Flott lys, flott perspektiv. NB: Må betraktes i fullstørrelse. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Kjempeflott og annerledes fra Skibladners årssyklus.Både lys og formen på garasjen er med og gjør bildet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Ragnar anbefaler fullstørrelse og jeg henger meg på. I tillegg for presentasjonen skyld anbefaler jeg grå bakgrunn framfor hvit. Valget kan du gjøre helt nederst på skjemaet der du poster bildet. Fint lys og farger. Noe som nok ikke var lett å gjøre noe med er at Skibladner føles på vei ut av bildet istedenfor inn på grunn av plasseringen i flata. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Praktfullt bilde! (som gjorde seg ekstra godt på en lys grå bakgrunn) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg