Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Vinter i Furlia Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg får visst ikke legge inn mer enn to bilder i dag, hadde flere på lur, men da får de heller vente til en annen dag. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Nysnø, og nybrøytet ser jeg. Godt med detaljer i den hvite snøen samtidig som lys og farger er bra på det øvrige, både kamera og fotograf får bestått av meg ! Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Flotte vinterbilde lady Helene ? Skikkelig vinter hos meg å og idag også soooool ? Ungerne koser seg og Æ ? Hilsen Leif ? 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Flott dette. Det er nok mer enn tullekamera dette. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Nysnø, og nybrøytet ser jeg. Godt med detaljer i den hvite snøen samtidig som lys og farger er bra på det øvrige, både kamera og fotograf får bestått av meg ! Mvh Ragnar Flotte vinterbilde lady Helene Skikkelig vinter hos meg å og idag også soooool Ungerne koser seg og Æ Hilsen Leif Heisann boys! Ja, det er idyllisk og fint med nysnø og sol. Jeg ser jo at bildene hadde hatt godt av en tur innom redigeringa. V1 har ei stygg glipe mellom trestammen og billedkant nede i høyre hjørne, og i V2 oppe i venstre hjørne må det vel være fingeren min som vil være med på bildet.. Uansett takk for tilbakemeldinger! Jeg gleder meg til å ta bilder under vann! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Flott dette. Det er nok mer enn tullekamera dette. Kameraet er nok helt ok det, det har jo 18,2 megapixler, så så veldig gærnt kan det vel ikke være. Gleder meg til å prøve under vann, det blir spesielt! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Fine stemningsfulle bilder, Helene! Noe er det vel å sette fingern på her, men spesiellt V1 var et koselig bilde allikevel. Vakkert med nysnø. Ikke dumt med et sånt lite attåt kamera og denne Sony'n virker å være bra. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Fine stemningsfulle bilder, Helene! Noe er det vel å sette fingern på her, men spesiellt V1 var et koselig bilde allikevel. Vakkert med nysnø. Ikke dumt med et sånt lite attåt kamera og denne Sony'n virker å være bra. Takk for fin kommentar Fredrik! Nei, det er ikke alltid det hverken er forsvarlig eller praktisk å ta med seg stort kamera. I kajakk, på trimturer, i slalomløypa, på stranda og når man bader osv.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Må bli snøbading her da, men tviler på at du kommer ned til 10 meters dyp for så mye snø er det vel ikke? Serien ser helt grei ut. Velger meg V4 med de flotte lysstrålene samt cerise og grønn lensflare. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Må bli snøbading her da, men tviler på at du kommer ned til 10 meters dyp for så mye snø er det vel ikke? Serien ser helt grei ut. Velger meg V4 med de flotte lysstrålene samt cerise og grønn lensflare. Roar Nei, så mye snø er det ikke, men hvis all nedbør i vinter hadde kommet som snø, så ville det nok vært noe sånt.. Elva i V4 går like forbi fabrikken der jeg jobber, så på fine sommerdager tilbringer jeg lunchen min på en stein i elva Det er renspikka luksus! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Flotte vinterbilder. Tydelig at "tullekameraet" holder mål i lange baner. Meget fin eksponering av snøen. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Hei, Helene. Praktfulle bilder, og da i særdeleshet versjon 1, synes jeg ! Den lille Sony'en leverer den, og behøver absolutt ikke stille seg i skyggen av sine større kameraslektninger ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Flotte vinterbilder. Tydelig at "tullekameraet" holder mål i lange baner. Meget fin eksponering av snøen. Mvh. Rolf Hei, Helene. Praktfulle bilder, og da i særdeleshet versjon 1, synes jeg ! Den lille Sony'en leverer den, og behøver absolutt ikke stille seg i skyggen av sine større kameraslektninger ! M v h Albert. Takk skal dere ha begge to! Synes også at snøen ble fin her, ble hvit og fin mot den blå himmelen. Snø er vanskelig å fotografere uten at den blir misfarget. Skikkelig sollys hjelper Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Flott serie med vinterbilder i sin naturlige fargepalett , det nye kameraet klarer seg meget bra . At det har Carl Zeiss optikk har sikkert noe å si også . Det har bestått testen ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Flott serie med vinterbilder i sin naturlige fargepalett , det nye kameraet klarer seg meget bra . At det har Carl Zeiss optikk har sikkert noe å si også . Det har bestått testen ! Mvh Alec Ja, tror dette blir et bra supplement. Disse bildene er helt uredigerte, og jeg synes fargene ble brukbare. Løa er kanskje noe rødere i virkeligheten, men jeg ble godt førnøyd med snøen. Det eneste som irriterer meg er at jeg ikke får til å legge bildene rett på nettbrettet. Vi går heldigvis mot lysere tider nå, så det blir litt lettere å få tatt noen bilder utenom arbeidstid også Håper du har det fint og at du koser deg med nykameraet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg