Nysgjerrig3 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Hva skal jeg gjøre når vannet fra vaskemaskinen kommer opp i dusjen? Det er ikke lenge siden jeg brukte Jif avløpsåpner i dusjen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Prøve sterkere lut eller kontakte rørlegger for en skikkelig staking? Lenke til kommentar
War Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Og rense det sluket hvor evt vask, dusj og vaskemaskin leder til. Dvs av med risten og opp med alt oppi der, det skal bare være til å dra rett opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Vanskelig å svare på uten å ha sett det. Noe er uansett på vei til å gå tett, så du bør absolutt få en rørlegger (eller en nevenyttig venn) til å se på det. Avløpsåpner er ikke alltid løsningen, den kan noen gange gjøre det verre. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Mye kan gjøres uten rørlegger. Skru opp vannlåser og fjern hår , skjeggrester, slim osv. IKKE skyv det lenger inn i rørene, men fjern det og kast i avfall. Skyll deretter med varmt vann og hjelp til med stakefjær. Jeg har også god erfaring med å bruke vannslange som stakefjær, men fjern koblinger på slangen slik at den ikke setter seg fast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå