Iceman22 Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 (endret) Hei. Er det noen som har erfaring eller vet noe om audio Technica gaming headset? Denne ble lansert sent 2015, men kan ikke finne noe anmeldelser om de er verdt å gå for eller ikke https://www.komplett.no/product/866823/datautstyr/headset-pckonsoll/gaming-headset-pc/audio-technica-ath-ag1x-gaming-headset Valget står mellom disse, eller Qpad 1339 https://www.komplett.no/product/420872/datautstyr/headset-pckonsoll/gaming-headset-pc/qpad-qh-1339-pro-gaming-headset Endret 3. februar 2016 av Iceman22 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg ville valgt Qpad qh-1339. 1339 er det samme headsettet som beyerdynamic mmx300, eneste forskjellen er logoen. Beyerdynamic har ifølge veldig mange hatt et lite overtak på Audio Technika i lydkvalitet, og personlig synes jeg mmx300(eller qpad-1339) er et helt fantastisk headset. Du får så å si samme lydkvaliteten som dt770 pro, eneste forskjellen blir litt mer tilbakelent diskant og litt "lightere" bass. Ville absolutt gått for Qpad-1339 uten å tenke særlig mye mer over saken, i hovedsak fordi beyerdynamic er produsenten av både 1339 og mmx300, og de vet hva de driver med når det gjelder lyd. Dersom du kjøper blir du ikke skuffet. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Da blir det QPAD 1339, det kom ut i rundt 2009 av det jeg kan se, så er litt merkelig at ingen andre konkurrenter har klart å lage noe bedre på så mange år. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Da blir det QPAD 1339, det kom ut i rundt 2009 av det jeg kan se, så er litt merkelig at ingen andre konkurrenter har klart å lage noe bedre på så mange år. Det kan du si. Sennheiser HD800 kom i rundt 2010, og beyerdynamic T1 rundt samme tid mener jeg. Det er først nå at det har kommet en ny og forbedret utgave av de to som skal yte litt bedre enn de gamle. Med andre ord har det ikke skjedd spesielt mye i lydmarkedet på hodetelefonfronten på mange år. 1339 overgår fremdeles alle andre gamingheadsett som er med stor margin når det gjelder lydkvalitet. Vil man ha simulert surroundlyd, finnes det plenty av programvare og lydkort som har den slags. Jeg vil heller anbefale deg å kjøpe et Creative Soundblaster X-fi HD lydkort og en dt770 Pro 80 hodetelefon for den beste lydkvaliteten. De to vil koste litt mindre enn ett 1339, men du må kjøpe mic i tillegg. Såfremst du ikke skal streame har komplett mange gode clip on micer som leverer utmerket kvalitet, og jeg bruker en slik løsning personlig, og ingen klager på bakgrunnstøy eller slikt når jeg bruker skype og TS. Feks HAMA stereo clip on mic har jeg, og ingen merket forskjell på den og den jeg hadde på mitt mmx300. Endret 5. februar 2016 av Enlightened Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå