AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Jeg er 19 år gammel, og studerer 1 året innenfor finans Videre har jeg en deltidsjobb vedsiden av studiene, der jeg jobber for omtrent 13-15000 i måneden. Spørsmålet mitt er - er det noe mulighet for å investere disse pengene i noe slik at verdien kan doble seg? Noen tips? Takk Anonymous poster hash: 08f54...c77 Lenke til kommentar
lesles Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Jeg er 19 år gammel, og studerer 1 året innenfor finans Videre har jeg en deltidsjobb vedsiden av studiene, der jeg jobber for omtrent 13-15000 i måneden. Spørsmålet mitt er - er det noe mulighet for å investere disse pengene i noe slik at verdien kan doble seg? Noen tips? Takk Anonymous poster hash: 08f54...c77 Hvis du forter deg, kan du logge inn på bet365, legge pengene dine på den nord-Irlandiske fotballlaget Warrenpoint Town Reserver i reserveliga. Du får odds på 2,20. Det kan doble verdien din!! Du får til og med 10% mer enn du forventer. 1 Lenke til kommentar
Dolandyret Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 (endret) Er ingen metoder du kan bruke for å doble pengene dine uten temmelig høy risiko,hvert fall ikke på kort sikt. Et alternativ kunne vært å gå full "yolo" og satset på enten rød eller svart på roulette Endret 3. februar 2016 av Dolandyret Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Troll? Du kan satse på en aksjer, spørsmålet er hvor lang tidshorisont du har? Kortsiktig? Sats på en oljeaksje eller jernmalmaksje og håp jernprisene eller oljeprisene øker igjen. Da kan du nok doble relativt raskt. Det er også endel risiko. Alt kan du sats på langoddsen på en singelkamp f.eks. Men jeg anser det som meget stor risk for tap av alle pengene dine Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Du kan nok også sette pengene i banken. De vil doble seg, men forvent å vente i lang tid før dette skjer. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Dere er morsomme skapninger. Jeg har verken skrevet noe om tidsforløp eller betting i tråden, og dere skal leke smarte og ironiske. Spørsmålet var hva burde man investere i, askjer? fond? Anonymous poster hash: 08f54...c77 Lenke til kommentar
Populært innlegg sungun Skrevet 3. februar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 3. februar 2016 Virker som om du har godt av å studere finans.. 11 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Spørsmålet er vel hvor stor risiko er du villig til å ta? Lenke til kommentar
lesles Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Virker som om du har godt av å studere finans.. kanskje tvert imot.. 1 Lenke til kommentar
lesles Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Dere er morsomme skapninger. Jeg har verken skrevet noe om tidsforløp eller betting i tråden, og dere skal leke smarte og ironiske. Spørsmålet var hva burde man investere i, askjer? fond? Anonymous poster hash: 08f54...c77 Det er problemet vet du, at du verken har skrevet om tidsforløp eller utelukket tipping. I tillegg har du heller ikke nevnt "askjer" eller fond. Investering innebærer ikke kun aksjer og fond u know. Og det gir ikke mening å spørre om å fordoble pengene sine ved å investere aksjer/fond, ingen kan gi deg fasit. Du har kan heller spørre om råd til gode aksjekjøp.. Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg er 19 år gammel, og studerer 1 året innenfor finans Videre har jeg en deltidsjobb vedsiden av studiene, der jeg jobber for omtrent 13-15000 i måneden. Spørsmålet mitt er - er det noe mulighet for å investere disse pengene i noe slik at verdien kan doble seg? Noen tips? Takk Anonymous poster hash: 08f54...c77 Dobling i løpet av hvor lang tid? Om du skal doble 15k hver måned, må du nok drive med day trading. Simpel investering i aksjer/fond, vil ikke gi deg 100% avkastning i mnd. Om du skal trade, så må du regne med å sitte boltra fast til skjermen fra børsen åpner til den stenger. Dette blir kanskje vanskelig med skole/jobb. Så må du så klart vite hva du driver med. Jeg kommer ikke på noen andre måter å doble pengene på, men jeg utelukker all form for gambling. Anbefaler prøve deg på trading i E24 sin aksje-NM. Der får du 100k å leke med, før du eventuelt bestemmer deg for noe mer Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Du utelukker all form for gambling men nevner day trading? 1 Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Du utelukker all form for gambling men nevner day trading? Ja? Trading er ikke gambling. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Du utelukker all form for gambling men nevner day trading? Ja? Trading er ikke gambling. Jo, daytrading er så nært gambling som du kommer. 4 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Kjøp deg en leilighet mens du studerer og lei ut det ene soverommet. Lenke til kommentar
CYA Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Dere er morsomme skapninger. Jeg har verken skrevet noe om tidsforløp eller betting i tråden, og dere skal leke smarte og ironiske. Spørsmålet var hva burde man investere i, askjer? fond? Anonymous poster hash: 08f54...c77 Morsomme skapninger sier du, derdu spør om investeringsråd samtidig som at du ikke har skrevet et sabla ord om hvilken risiko du er villig til å ta. Avkastning & Risiko 101. Men selvsagt, ønsker du å tjene 2x uten å tenke (slik du antyder at du gjør), kan du ta kjøpe en jalla-valuta (for EUR, USD og GBP har nok nådd taket) og krysse fingrene for at markedet detter riktig vei.... Endret 4. februar 2016 av CYA 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Intill du er kommet litt lenger i studiet og faktisk får litt peiling, vil jeg anbefale BSU og fond. Du sier du går finans? Hvis du studere på BI kommer du til å ha corporate finance og financial investment analysis neste semester. Da får du litt mer kjøtt på beina. Daytrading bør du hvertfall ikke satse på. Med mindre du har jævlig mye penger på bok, og en robot som kan trade for deg da. Endret 4. februar 2016 av TheNarsissist 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå