Romstofftid Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Jeg flytter til Australia om ikke lenge, og engelsktalende makter jo ikke å uttale Martine. Hva gjør jeg? Har dere noen andre forslag på kallenavn enn Marty? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Har du kanskje et mellomnavn? Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg synes Martini høres bra ut. Vær glad du ikke er gutt og heter Simen! Lenke til kommentar
( ) Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Fortell dem at det er det franske navnet, og du blir hetende (med dårlig lydskrift): "Martinn".... (En annen ting er at kallenavn ikke nødvendigvis tar utgangspunkt i borgerlig navn...) Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Er ikke noe problem å få de folkene som skal snakke med deg (være venner) til å si det sånn noenlunde ok så finner de heller på en vri som passer selv. Eller så kan du gå for "Iloveanalsexandgoldenshowers". Slutt å overtenk ting, det løser seg uten at du finner på noe på forhånd. Så virker det ikke som om du får så veldig mye hjelp her i tråden 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Jeg flytter til Australia om ikke lenge, og engelsktalende makter jo ikke å uttale Martine. Hva gjør jeg? Har dere noen andre forslag på kallenavn enn Marty?Tina or my niece named Marti likes to be called Mart Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Mar-tee-na, ikke noe problem Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 "Iloveanalsexandgoldenshowers".+1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå