Fenrisúlfr Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 hei, jeg lurer på hvor bra en denon rcd-m39dab med Argon 6220 høyttalere er? jeg hører på elektro, rock, metal (og alle undersjangerene omtrent.), rap og litt jazz for det meste. jeg spør her siden jeg ikke kan sånn altfor mye om lyd Lenke til kommentar
TGB Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Det viktige er om du synes anlegget gir bra lyd. Alle har forskjellige preferanser. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Jeg spør for en venn som har lyst på et anlegg. Jeg har aldri hørt dette systemet. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Å spørre om et spesifikt anlegg som ikke engang har en fast standard (altså fra fabrikk) blir nesten bortkastet. Da ville jeg heller lett etter tester for det, som http://www.whathifi.com/denon/d-m39dab/review (god karakter) og http://www.budstikka.no/teknologi/teknologi/stortest-mikroanlegg/s/2-2.310-1.3535340 (middels). Om man har avdekket behov og ønsker tips som dekker behovet, ville jeg spurt på forum. Da får du mange forskjellige meninger gjerne, men samtidig litt over hva den enkelte foretrekker og om det var i gata med produktet eller ikke. For min del tenker jeg at rent lydmessig kunne jeg funnet noe bedre til den prisen (ca 5000). Så kommer det an på hvilke funksjoner man trenger i tillegg da... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Ville tatt en titt på noen av de billigere Dali høyttalerene (kompakt). Ganske universale i musikk. Endret 7. februar 2016 av Uxzuigal Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Finn.no er et eldorado. Så igår at det ligger ute et sett med B&W CDM 7NT til 4000. Veldig gode høyttalere til en fin pris. Gamle ja, men får ikke mye nytt til samme pris med de kvalitetene. Forutsetter imidlertid at man liker lydbildet til B&W generelt da. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Finn.no er et eldorado. Så igår at det ligger ute et sett med B&W CDM 7NT til 4000. Veldig gode høyttalere til en fin pris. Gamle ja, men får ikke mye nytt til samme pris med de kvalitetene. Forutsetter imidlertid at man liker lydbildet til B&W generelt da. hvordan vil du si lydbildet er? Jeg liker et litt varmere lydbilde. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 B&W har lite med varm lyd å gjøre. Da kan du heller prøve System Audio, Kef og ProAc, for å nevne noen. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Synes ikke System Audio har spesielt varm lyd på de lavere klassene. Ranger og oppover ja, men Mantra 50 og nedover er tam og lite spennende i all hovedsak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå