guerilla_ Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg har funnet mobilen jeg gjerne vil ha. Men er usikker på når den blir tilgjengelig i butikkene. Er det noen som kan svare meg på når den kommer???? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg har funnet mobilen jeg gjerne vil ha. Men er usikker på når den blir tilgjengelig i butikkene. Er det noen som kan svare meg på når den kommer???? i desember trur jeg eller så er det snakk om januar Sitter her å lurer på det smma Lenke til kommentar
Tigerstaden Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hallois.. Iflg Dangaard er SE Z600 datert inn på lager uke 2-2004, men med muligheter for fremskyvning. Lenke til kommentar
olechrd Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 SonyEricsson kommer til å slippe et nytt parti av T610 og Z600, mest sannsynlig i uke 45. Erfaringer viser dog at dette mange ganger ikke stemmer. Grunnen er ganske enkel. TeleNor planlegger en ny Guide i disse terminalene med egen menyknapp for enkel oppkobling til TeleNors tilleggstjenester: e-post, WAP, MMS, Mobilhandel osv. En fordel for folk flest som liker å laste spill, ringetoner, lese e-mail og nyheter via WAP på mobilen sin. Nå blir jo det hele mye enklere å ta i bruk!!! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 mest sannsynlig så rekker nok ikke z600 "julehandelen" kommer nok på nyåret... egentlig kommer jo også t630 da en gang... og den er mere verdt å vente på en z600 mindre; bedre minne osv. (samme skjerm) Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 z600 er no tull , de kunne slippe'n med kontantkort til 899,- på alle kjeder fra Rema og Rimi til Elkjøp og Spaceworld, til Skeidar og Nille i andre enden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå