Arnstein Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg bestillte adsl hos ngt rundt den 10.desember! Har enda ikke fått noe adsl. Har ringt kundeservice x antall ganger, der jeg i starten (startet å ta kontakt med dem tidlig i januar) ble garantert å få adsl installert innen 2 uker. Men neuuu. Tok så kontakt med ngt`s kontor i Trondheim der de ikke turde å si noe, men trodde det skulle komme innen 2 uker(igjen!!!). Nå har det gått 3-4 uker. Jeg ringte opp kundeservice på tirsdag eller onsdag og fikk følgende beskjed: " du får nok installert adsl innen 2 uker!!!!!!!!!!". Ok kult endelig! JADA! Vet ikke min arme råd. Det har vært helt håpløst hele veien. Dårlig kundeservice med ventetid opptil 50 min. som endte med opptatt signal og avsluttet samtale. Når jeg endelig kom igjennom kunne de som regel ikke si noe spesifikt men kom bare med tafatte antagelser. Står jeg maktesløs?! Må jeg bare sitte på ræva å vente? Lenke til kommentar
askt Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Ok...så du har ventet siden 10. desember? Jeg bestile 16. oktober(!) og har ikke fått ennå... Men nå kommer det. Montør har koblet opp linja, og NGT har faktisk sendt modemet. Kommer vel i løpet av uka. Det kan godt hende du må vente noen måneder til, NGT kan være ufattelig trege. Men, etter hva jeg har sett og hørt her, NGT er tregest på å levere, men når man først har det, er det definitivt best. Gled deg, og lykke til! Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Hehe! En venn av meg ventet siden april til begynnelsen av februar i år. Det endte med at han bestilte telenarr adsl. Lenke til kommentar
hutre Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Vet hva du snakker om, hadde akkurat samme problem. en kamerat bestillte tre uker etter meg og fikk ADSL før meg. Ringte kundeservice, og måtte vente i 15-20 min før jeg fikk kontakt. Opplevde også en gang at linjen brøt etter 20 min, ikke morsomt.... Det du må prøve på er å ringe, få navnet til den du snakker med, få ham/henne til å si hva som er galt. og så ringer du igjen dagen etter (ja, dette tar mye fritid, men det er eneste måten) og sier hva mennesket du snakket med dagen før sa, og spør hvordan det går med saken. Men som nevnt før her, når du først har ADSL fra NGT, går det finfint. (så lenge ikke telenor kommer og "tilfeldigvis" roter litt i telefonboksen i nabolaget en fredag kveld slik at det oppstår et "brudd". Lykke til !! :smile: Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: On 2002-02-25 09:08, gthaman skrev:Hehe!En venn av meg ventet siden april til begynnelsen av februar i år. Det endte med at han bestilte telenarr adsl. Hvis han bestilte i April så er det jo stor sannsynlighet for at det ikke var dekning i det området som han bor. Uansett tar det ikke så lang tid! Jeg bestilte i Oktober og fikk det i Oktober. Det som har vært/er? problemet er at i disse "telefonnummer-sjekkerne" så har man fått til svar at man kan få ADSL selv om det i praksis ikke har vært tilgjengelig. Dèt har vært/er? et problem som har vært hos Telenor. Selv NGT sin telefonnummer-sjekk har hatt noe med Telenor å gjøre. Samme problemet kan oppstå hvis man har et telefonnummer som man har tatt med seg under flytting. Det telefonnummeret hører egentlig til en annen sentral. Derfor kan man ved å sjekke det nummeret få feil informasjon tilbake. Vet selvfølgelig ikke om det er det som har skjedd i deres tilfeller, men det er aldri godt å vite :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Dette passer under internett og nettverk, flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå