Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Stevnemøte..part II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Hei, Helene. Fint og morsomt bilde med en flott tittel, - du har motivsans så det holder ... ! M v h Albert, 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Hei, Helene. Fint og morsomt bilde med en flott tittel, - du har motivsans så det holder ... ! M v h Albert, Takk Takk Albert! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Et kaldt sådan. En komposisjon med fine kontraster og detaljer. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Tror ikke jeg uten videre hadde sett motivet og poenget så lett som du tydeligvis gjør her. Noe må naturen (steinene i dette tilfellet) ha å hygge seg med også ! Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Et kaldt sådan. En komposisjon med fine kontraster og detaljer. ...ikke sikkert de merket det.. Takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Tror ikke jeg uten videre hadde sett motivet og poenget så lett som du tydeligvis gjør her. Noe må naturen (steinene i dette tilfellet) ha å hygge seg med også ! Mvh Ragnar Fnis! Jeg er skikkelig miljøskadd skjønner du, er eneste jente på arbeidsplassen ...tror nok det blir masse fin småstein til sommeren. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Helene, jeg tror du er inspirert av tankegangen til Freud. ?? Artig å se at du til stadighet finner motiver i naturens former. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Helene, jeg tror du er inspirert av tankegangen til Freud. ?? Artig å se at du til stadighet finner motiver i naturens former. Fnis! Det er ikke bare motiver jeg finner, også inspirasjon... Ikke hør på meg, det er bare strupleprat på meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Stevnemøte eller kanskje steinemøte , er de mange nok blir det jo en hel røys. Flott fanget motiv , med fine farger og fint lys . Mvh Alec Lenke til kommentar
sussss Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Hvor fint og hyggeligt...har du stadigvæk sne ? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Stevnemøte eller kanskje steinemøte , er de mange nok blir det jo en hel røys. Flott fanget motiv , med fine farger og fint lys . Mvh Alec Takk takk Alec! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Hvor fint og hyggeligt...har du stadigvæk sne ? Hei! Her har vi sne ene dagen og regn andre dagen...veldig slitsomt. Bildet jeg la ut i dag er fra i går, da var det fin snø og i dag snør det fortsatt. Temperaturen ligger rundt null, så det er slitsomme kjøreforhold. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 De to steinene minner faktisk om frosker som har seg en hyrdestund. Det er vel damen til venstre og hun er litt "chubby" så da er det kanskje padder? De to ute til venstre ser ikke ut til å ha kommet lenger enn til romantikken foreløbig. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 De to steinene minner faktisk om frosker som har seg en hyrdestund. Det er vel damen til venstre og hun er litt "chubby" så da er det kanskje padder? De to ute til venstre ser ikke ut til å ha kommet lenger enn til romantikken foreløbig. Roar Jeg kunne jo valgt å kalle bildet "Skillsmisse", men da ville det jo ikke blitt på langt nær så festlig. Padder var vel det som slo meg også, artig hva man kan oppdage rundt omkring. Jeg husker når jeg var liten og lå og studerte furupanelen ved sofaen, kunne finne kanske mye rart i kvistene der. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 He he....ett artig motiv. Så veldig miljøskadd er du nok ikke, siden du ikke kalte motivet samleie.....for det hadde jo blitt alt for drøyt Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 He he....ett artig motiv. Så veldig miljøskadd er du nok ikke, siden du ikke kalte motivet samleie.....for det hadde jo blitt alt for drøyt Mvh. Rolf Huff! Nå kom jeg på noe mye verre jeg kunne kalt det! (men da ville jeg nok blitt utestengt fra Kritikken..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg