falut Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Var ikke sikker på hvor jeg skulle poste det her da. Har nemmelig ett problem med å instalere softwaren til kameraet mitt. Har instalert det før men måtte formatere datan for en uke sida. Det som komer når jeg skal instalere det er; Unable to install installshield scripting runntime. noen som veit hva som er galt, eller må jeg formatere igjenn :grine: Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hvis du ikke har gjort det, så er det naturlig å lete på Canons websider. Lenke til kommentar
falut Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Hvis du ikke har gjort det, så er det naturlig å lete på Canons websider. Har sjekka der ja Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Har sjekka der ja sikker? et kjapt google-søk på feilmeldingen din ga 6 treff. De fleste så relevante ut. Prøv denne siden - litt under midten. Endret 25. november 2003 av tendilenz Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Var ikke sikker på hvor jeg skulle poste det her da. Har nemmelig ett problem med å instalere softwaren til kameraet mitt. Har instalert det før men måtte formatere datan for en uke sida. Det som komer når jeg skal instalere det er; Unable to install installshield scripting runntime. noen som veit hva som er galt, eller må jeg formatere igjenn :grine: Det kan hjelpe om du forteller oss hvilket os du bruker også. Og om du har alle updates inne. For det kan hende du mangler 'Microsoft Installer-et eller annet'. Om du derimot har XP med alle updates er det veldig merkelig. Du har vel ikke tweaket 'tjenester'? Lenke til kommentar
falut Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Det er fint at du prøver å hjelpe, men sjekk datoen på inlegget. Jeg har fått det til nå. Det var visst en mappe som ikke funka helt. Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Det er fint at du prøver å hjelpe, men sjekk datoen på inlegget.Jeg har fått det til nå. Det var visst en mappe som ikke funka helt. haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå