Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lenge siden er det siden du har hatt sex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er en hunk. Eller noe.

Jeg har uansett blitt kjent med jenta først, og så falt for henne. Så sex. Bortsett fra siste, som var min første ONS. Men vi holdt kontakten etterpå, og nå baller det på seg. Har aldri vært noen spesiell ONS-fyr, men faller alt for lett. Så ja.

Lenke til kommentar

Hvorfor forelske seg? Trenger ikke det for å ha sex.

Jeg må forelske meg for å ha sex, ellers har jeg ingen glede av det. Men det kan virke som om det er kun meg som forelsker meg i mannfolkene jeg finner. Mens de bare knuller meg for tilfredstillelsen sin skyld. Sørgelig men sant ;) 

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar

Hvorfor forelske seg? Trenger ikke det for å ha sex.

Jeg må forelske meg for å ha sex, ellers har jeg ingen glede av det. Men det kan virke som om det er kun meg som forelsker meg i mannfolkene jeg finner. Mens de bare knuller meg for tilfredstillelsen sin skyld. Sørgelig men sant ;)
Jeg kjenner til den problemstillingen. Så jeg bare leker med menn, og håper på at jeg ikke er den som faller. Derfor er ONS det beste. Litt nærkontakt og sex, så aldri snakke med vedkommende igjen. Men blir jeg kjent med fyren osv så kan jeg jo risikere å falle, men da har jeg nok allerede falt før sexen.

Edit: ikke leke med følelsene til mannen seff.

Endret av Overmoden2.0
Lenke til kommentar

Har kvinner oppdaget at menn har følelser? :tease:

Jeg har oppdaget det på forumet  :tease:. Har vært på et kvinneforum på nettet og har oppdaget at mannfolk kan være lettere å forholde seg til enn jeg trodde. Her er det flere mannfolk. Og dere er ikke så heftige med å krangle og kritisere meg.Dere er høfligere mot meg enn hva kvinner er mot meg på kvinneforumet  :hmm:. Mulig er det konkurranseinstinktet som slår til på kvinneforum.  Men tilslutt: Kvinner på dette forumet er som oftest ganske hyggelige faktisk. 

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar

Sist gang jeg hadde sex var i oktober. Alt for lenge siden  :dontgetit:

Siste gang jeg hadde det var i starten av mai måned. Føler det er lenge siden, men uansett om det var i oktober man sist hadde sex eller når, så føles alt lenge siden når det gjelder sex ;). "Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves! Og jo lengre man venter jo bedre kan det bli neste gang"  

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...