Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lenge siden er det siden du har hatt sex?

Anbefalte innlegg

Det er hva jeg er blitt. Jeg har blitt såret på leten etter kjærligheten. Og nå har jeg ikke lysten på noen menn. Tror det tok fra meg litt av den sexuelle piffen. Jeg hadde høy sexapetitt før, men ikke etter siste brudd. 

Vil ikke ligge med hvem som helst. Dersom jeg skal ligge med noen så må han være spesiell i mine øyne, og dermed så kan jeg risikere å gå uten sex rest of my life.  For den "spesielle" er ikke lett å finne...

Ja, det kan ende opp med at det aldri blir sex igjen. Jeg er langt nedover den stien nå. Jo lengre tid som går desto mer spesiell må vedkommende være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er hva jeg er blitt. Jeg har blitt såret på leten etter kjærligheten. Og nå har jeg ikke lysten på noen menn. Tror det tok fra meg litt av den sexuelle piffen. Jeg hadde høy sexapetitt før, men ikke etter siste brudd. 

Vil ikke ligge med hvem som helst. Dersom jeg skal ligge med noen så må han være spesiell i mine øyne, og dermed så kan jeg risikere å gå uten sex rest of my life.  For den "spesielle" er ikke lett å finne...

Ja, det kan ende opp med at det aldri blir sex igjen. Jeg er langt nedover den stien nå. Jo lengre tid som går desto mer spesiell må vedkommende være.

Ja, det er den stien jeg har havnet på. Hadde sex med to personer etter eksen. Må ærlig si at jeg var ikke tilstede i sexen. Vil ikke oppleve det igjen. Skal man ha sex er det bedre å være tilstede, og ha det med en man liker veldig godt!. Den spesielle!.

Nå har jeg testet meg for alle sykdommer, og føler at det er en ny start igjen!. Og den starten vil jeg kun dele med en som er spesiell. Det er som å være jomfru på nytt. Føler det er deilig å ha testet meg!. Kan slette alle mennene fra fortiden ut av livet mitt og begynne på nytt etter en slik test!. 

Bedre å gå i årevis uten sex, istedet for å ha sex med en som ikke tenner deg ;)

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar

Bedre å gå i årevis uten sex, istedet for å ha sex med en som ikke tenner deg ;)

Vent med å si det til du har prøvd det. :tease:

har du gått i årevis uten sex? har du forsøkt det? jeg har gått uten sex i to måneder nå og holder på å gå på "veggene i kåthet" ;) hahaha. 

Helt fra jeg debuterte som jomfru for 20 år siden, så har jeg kun hatt et avbrekk på 6 månederstid uten sex. 

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar

Ser ikke at det er noe galt i å være kresen, om man vil det.

Hva med den dagen man blir så kresen på "mat" at man sulter ihjel ved matfatet?

haha ja sant det. Jeg kunne ønske at jeg ikke var så kresen på menn. Tenk så herlig det må være å ikke være kresen folkens ;) 

Lenke til kommentar

haha ja sant det. Jeg kunne ønske at jeg ikke var så kresen på menn. Tenk så herlig det må være å ikke være kresen folkens ;)

Det er mange uspiselige folk så det holder nok å fire et par hakk på kravene. Det er ikke kvinners utseende som ikke er tiltrekkende, det er når de åpner munnen. Altså hva de prater om og interesserer seg for/er opptatt av.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Mann, > 30. Over 3 år nå. Savner det ganske lite, egentlig, har vært lite av god sex på svært lenge. ONS er ganske lite givende, og det ender som regel ganske kleint. Husker f.eks. ikke hva siste ONS hette eller hvordan hun så/ser ut.

Anonymous poster hash: 10338...9d5

Sexen var egentlig kanonbra med eksen, men etter han så var den ikke givende med de to som jeg hadde som rebound. Og dermed så er det bare å vente til man er forelsket igjen. Det er da den er bra!. Verdt å vente på. Men å bli forelsket igjen er det lett? Nei!!!!! 

ONS  er ikke noe bra. Beste er sex i forhold! En fast venn går til nød men det er veldig usikkert... 

Lenke til kommentar

Det er mange uspiselige folk så det holder nok å fire et par hakk på kravene. Det er ikke kvinners utseende som ikke er tiltrekkende, det er når de åpner munnen. Altså hva de prater om og interesserer seg for/er opptatt av.

Det er sant. Er veldig mange menn som ikke interesserer meg i det hele tatt med tanke på hva de prater om, osv. Noen virker så tomme ut. Jeg liker menn med innhold i. Menn som kan prate og vise følelser. Det tenner meg sykt mye ;). Man må ha en kjemi!. 

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar

Altså, å gå i årevis uten sex.

Jeg gikk i nesten 3 år uten. Var ikke krise liksom. Greit noe av tiden var jeg gravid og i barsel, men det tar ikke tre år Endret av Overmoden2.0
Lenke til kommentar

Altså, å gå i årevis uten sex.

Jeg gikk i nesten 3 år uten. Var ikke krise liksom. Greit noe av tiden var jeg gravid og i barsel, men det tar ikke tre år

En sak er sikker: Det er bedre å gå uten sex enn å ha jævla god sex med en person som ikke setter pris på det ;)  

Lenke til kommentar

Jeg gikk i nesten 3 år uten. Var ikke krise liksom. Greit noe av tiden var jeg gravid og i barsel, men det tar ikke tre år

Tre år blir som en liten skvett i bunnan av en kopp...

Ja, jeg synes ikke tre år er mye heller. Jeg vet at jeg kan fort gå resten av livet mitt uten sex. Så 3 år er ingenting!

Lenke til kommentar

Ja, jeg synes ikke tre år er mye heller. Jeg vet at jeg kan fort gå resten av livet mitt uten sex. Så 3 år er ingenting!

Tre år gikk fort det. Ikke var det noe stort å ha sex igjen etter de årene

Lenke til kommentar

Tre år gikk fort det. Ikke var det noe stort å ha sex igjen etter de årene

Sex behøver ikke alltid å føles stort ut. Av all sex jeg har hatt, så føler jeg at i ettertid så angrer jeg på alt omtrent. Alt untatt da jeg laget barna mine  :wee: . Jo jeg er glad for å ha hatt sex ellers og, men ... det er ikke slik at jeg har glede av all sexen den dag i dag. Lever i nuet og det kostet meg mye ubehag i ettertid iform av ubehagelige følelser. De fire gangene jeg har hatt sex i år kunne jeg bare vært foruten. 

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...