Imlekk Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Snart 2 uker må finne meg en ff..Hvis du liker desperate mannfolk så melder jeg meg frivillig! hehe. Jeg vet jo ingenting om deg da. Du vet jo at jeg er desperat, og i tillegg at jeg tilbringer en del tid på et anonymt diskusjonsforum. Med et avatarbilde av en Pokémon. Åja, og jeg har commitment issues. Er ikke dette en sterk søknad så veit ikke jeg! 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Har gått halvannen uke eller noe sånt. Begynner å merke det nå for å si det sånn. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Snart 2 uker må finne meg en ff..Hvis du liker desperate mannfolk så melder jeg meg frivillig! hehe. Jeg vet jo ingenting om deg da. Du vet jo at jeg er desperat, og i tillegg at jeg tilbringer en del tid på et anonymt diskusjonsforum. Med et avatarbilde av en Pokémon. Åja, og jeg har commitment issues. Er ikke dette en sterk søknad så veit ikke jeg! Denne samtalen fortsatte sikkert på PM, lmlekk? Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Snart 2 uker må finne meg en ff..Hvis du liker desperate mannfolk så melder jeg meg frivillig!hehe. Jeg vet jo ingenting om deg da.Du vet jo at jeg er desperat, og i tillegg at jeg tilbringer en del tid på et anonymt diskusjonsforum. Med et avatarbilde av en Pokémon. Åja, og jeg har commitment issues. Er ikke dette en sterk søknad så veit ikke jeg! Denne samtalen fortsatte sikkert på PM, lmlekk? ja... han bodde for lang vekke 2 Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Morsom du Det er sant! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2016 Seks dager! Men blir nok lenge til neste gang Anonymous poster hash: 2eaa4...f7a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2016 4 år siden sist. One night stand, i total mørke fordi dama ikke ville ha lyset på. Kunne ikke se en dritt, måtte lukte meg frem til musa. Men skjønner at ingen vil ligge med meg. Kroppen min har forfalt med årene og er bleikfeit/overvektig i tillegg til at jeg har datakropp med null muskler og en fremoverbøyd kroppsholdning. Om noen år ser jeg ut som ringeren i Notre Dame. Jeg ville ikke ligget med meg selv. Gjør meg uansett ikke noe. De to erfaringene mine med sex har vært så dårlig at jeg heller runker selv. Har uansett en så liten penis (9cm erigert tilstand og ingen tykkelse what so ever) at det gir null nytelse for dama, eller for meg forsåvidt. Anonymous poster hash: a25f9...3c7 2 Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 4 år siden sist. One night stand, i total mørke fordi dama ikke ville ha lyset på. Kunne ikke se en dritt, måtte lukte meg frem til musa. Men skjønner at ingen vil ligge med meg. Kroppen min har forfalt med årene og er bleikfeit/overvektig i tillegg til at jeg har datakropp med null muskler og en fremoverbøyd kroppsholdning. Om noen år ser jeg ut som ringeren i Notre Dame. Jeg ville ikke ligget med meg selv. Gjør meg uansett ikke noe. De to erfaringene mine med sex har vært så dårlig at jeg heller runker selv. Har uansett en så liten penis (9cm erigert tilstand og ingen tykkelse what so ever) at det gir null nytelse for dama, eller for meg forsåvidt. Anonymous poster hash: a25f9...3c7 Høres ganske trist ut.. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Ikke alle som klarer å holde selvtilliten oppe når kontakten av det motsatte kjønn uteblir av ulike grunner Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 (endret) Blir spennende å se om det blir sprekk (pun intended) ellerj jubileum for seksuell avholdenhet. Endret 25. mai 2016 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Begynner å bli et halvt år siden nå. Forrige gang var på bursdagen min i desember. Problemet mitt nå er at jeg har en tendens til å bli overivrig i det øyeblikket jeg skjønner at det er mulig å få napp. Ikke kult! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Morsom du Det er sant! Jeg har bil! Pick me! Pick me! Lenke til kommentar
Moland_NOR Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Snart 2 uker må finne meg en ff..Hvis du liker desperate mannfolk så melder jeg meg frivillig!hehe. Jeg vet jo ingenting om deg da.Du vet jo at jeg er desperat, og i tillegg at jeg tilbringer en del tid på et anonymt diskusjonsforum. Med et avatarbilde av en Pokémon. Åja, og jeg har commitment issues. Er ikke dette en sterk søknad så veit ikke jeg! Denne samtalen fortsatte sikkert på PM, lmlekk? ja... han bodde for lang vekke Hvor bor du? ? Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Snart 2 uker må finne meg en ff..Hvis du liker desperate mannfolk så melder jeg meg frivillig!hehe. Jeg vet jo ingenting om deg da.Du vet jo at jeg er desperat, og i tillegg at jeg tilbringer en del tid på et anonymt diskusjonsforum. Med et avatarbilde av en Pokémon. Åja, og jeg har commitment issues. Er ikke dette en sterk søknad så veit ikke jeg! Denne samtalen fortsatte sikkert på PM, lmlekk? ja... han bodde for lang vekke Hvor bor du? Bor på vestlandet Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 På vestlandet er det så mye regn at alle sitter innomhus og går aldri ut for å ha sex. 1 Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 På vestlandet er det så mye regn at alle sitter innomhus og går aldri ut for å ha sex. åå du sku bare vist 1 Lenke til kommentar
LineMalen Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Nesten 2 måneder siden..... Merker det... men er veldig forsiktig med tanke på at jeg er singel og vil ikke ha noen sykdommer. Har nettopp testet meg for alle kjønnsykdommer. Etter å ha gjort noe sånnt, så er jeg mer hysterisk på å ødelegge det med å gå til sengs med en ny. Jeg tror prøvene var fine. Har ikke hørt noe, men skulle høre ifra dem om noe var galt. Dermed er jeg veldig opptatt av å ikke ødelegge det med å ligge med en ny for så å måtte teste meg nok en gang!. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg