heartlife Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Sjokk-kommentar fra heartlife.hva var sjokk: at jeg nettopp har hatt sex? haha Men faktisk : jeg burde vente med sex og heller overse Har du nettopp hatt sex? Ja, jeg hadde sex natt til i går. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Ja, jeg hadde sex natt til i går. Nå synes jeg du har blitt litt vel løs i trusestrikken. Hadde i det minste håpet at du ville holde deg semi-jomfruelig til jeg kom forbi på frierferd ridende på en hvit hest. PS: Kan ikke ri på hest. 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 (endret) Ja, jeg hadde sex natt til i går. Nå synes jeg du har blitt litt vel løs i trusestrikken. Hadde i det minste håpet at du ville holde deg semi-jomfruelig til jeg kom forbi på frierferd ridende på en hvit hest. PS: Kan ikke ri på hest. I know... Jeg var nok desverre det. Det var en som jeg har vært sammen med før. Men jeg vet: jeg burde ha ventet. Enig med deg. Jeg følte jeg behøvde en klem der og da..Følte at kroppen hungret etter en klem...... Men nå i ettertid så angrer jeg på at jeg ikke ventet.... Jeg burde ha ventet!!!!!! Endret 8. april 2016 av heartlife 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Høres ut som du fikk mer enn en klem 1 Lenke til kommentar
Loverdose Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Et trøsteknull er som oftest bedre enn en klem når det pågår, i ettertid derimot.. Not so much. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. april 2016 Forfatter Del Skrevet 29. april 2016 Har vært sammen med en jente i 2 dager i strekk, og har hatt så mye sex at jeg er sliten i alle muskler i kroppen og greia mi er helt støl. Er faktisk glad for å få litt pause nå Anonymous poster hash: 82aa1...9c2 Anonymous poster hash: 82aa1...9c2 Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Regnes onanering som sex? Onanering er vell teknisk sett sex med seg selv slik som jeg ser det Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 46 timer :( er i forhold... Dama har mensen. Men ja 1 år uti forholdet og jeg er vel uten tvil den med høyest sexlyst av oss to (selv om sexen er ganske bra for begge) Hun klarer seg med 1 til 3 ganger i uka, jeg kunne hatt flere ganger hver dag. Anonymous poster hash: 74069...cd6 46 timer er ikke lenge, sikkert flere her som har vært 46 dager eller mer uten.. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 46 timer er ikke lenge, sikkert flere her som har vært 46 dager eller mer uten.. Her har det gått 472 dager siden sist, så ... Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 4 måneder siden, null problem for min del. Masse annet å bedrive tiden med. Sliter også mentalt ofte med personlige ting som gjør at sex så og si aldri er noe jeg er motivert for. 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) 1 Uker siden Endret 21. juni 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Er meningen å slenge inn noe her, hver gang det endrer seg? I så fall er det nå litt over ei uke. Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 46 timer er ikke lenge, sikkert flere her som har vært 46 dager eller mer uten.. Her har det gått 472 dager siden sist, så ... Har du seriøst telt dager? jeg vilel gitt opp å telle etter en mnd 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2016 Nesten tre måneder siden jeg traff elskeren min sist (ikke lett nå som vi ikke bor i samme land), men til uka blir det nok noe. Gleder meg veldig! Anonymous poster hash: 2eaa4...f7a Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Snart 2 uker må finne meg en ff.. 1 Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 46 timer er ikke lenge, sikkert flere her som har vært 46 dager eller mer uten.. Her har det gått 472 dager siden sist, så ... Har du seriøst telt dager? jeg vilel gitt opp å telle etter en mnd Det var ganske lett, siden jeg sist hadde sex natt til 1. mars i fjor. Før det hadde jeg ikke hatt sex siden august 2006, og å telle så langt er bare deprimerende ... Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Snart 2 uker må finne meg en ff.. Hvis du liker desperate mannfolk så melder jeg meg frivillig! 1 Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Snart 2 uker må finne meg en ff.. Hvis du liker desperate mannfolk så melder jeg meg frivillig! hehe. Jeg vet jo ingenting om deg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg