pus736 Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 takktakk sebby. eg må lade opp no til eg finn den RETTE Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Det må du Jeg tror jeg har funnet den rette, gleder meg til å få besøk av min pus imorra Lenke til kommentar
Pjolter37 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Sommer 2004, jeg vinner! Kult... Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 (endret) du leder jaffal med god margin til nå Endret 6. april 2016 av pus736 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Sommer 2004, jeg vinner! Kult... du leder jaffal med god margin til nå Jeg tror den æren går til dette forumets egen George Costanza. Kronisk underachiever på utdanningsfronten, kronisk underachiever på jobbfronten og nå.... Kronisk underachiever også på damefronten! Lenke til kommentar
Loverdose Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Så lenge siden at jeg føler meg som en jomfru igjen jeg også. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Så lenge siden at jeg føler meg som en jomfru igjen jeg også. Er det en god eller dårlig ting? Jeg henger ikke helt med i svingene på hva som er inn nå for tiden. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 46 timer :( er i forhold... Dama har mensen. Men ja 1 år uti forholdet og jeg er vel uten tvil den med høyest sexlyst av oss to (selv om sexen er ganske bra for begge) Hun klarer seg med 1 til 3 ganger i uka, jeg kunne hatt flere ganger hver dag. Anonymous poster hash: 74069...cd6 Lenke til kommentar
Loverdose Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Så lenge siden at jeg føler meg som en jomfru igjen jeg også. Er det en god eller dårlig ting? Jeg henger ikke helt med i svingene på hva som er inn nå for tiden. Alt etter øyet som ser. Jeg er nøytral til det, er ikke så frustrert at jeg går hen og ligger med en random liksom. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Det er mer givende å overse kvinner enn å ligge med dem. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 La meg nå sjekke kalenderen.... auda... sånn 4 år-ish siden. Welp! Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) La meg nå sjekke kalenderen.... auda... sånn 4 år-ish siden. Faktisk man kan klare seg fint uten sex og. Sex er ikke det viktigste i livet, men faktisk det er godt med nærheten / bare hudkontakten i seg selv. Endret 7. april 2016 av heartlife Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Det er mer givende å overse kvinner enn å ligge med dem. Faktisk enig , bare at jeg mener menn hehe Endret 7. april 2016 av heartlife Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Sjokk-kommentar fra heartlife. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Sjokk-kommentar fra heartlife. hva var sjokk: at jeg nettopp har hatt sex? haha Men faktisk : jeg burde vente med sex og heller overse Endret 7. april 2016 av heartlife Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Desember 2015. Ikke helt fornøyd med intervallet, men en god vår kan gjøre underverker. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Sjokk-kommentar fra heartlife.hva var sjokk: at jeg nettopp har hatt sex? haha Men faktisk : jeg burde vente med sex og heller overse Har du nettopp hatt sex? Lenke til kommentar
Loverdose Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Man kan fint klare seg uten sex, men det blir merkverdig tomt uten. Jeg har faktisk ved et par anledninger vurdert om jeg skal senke kravene mine og bare kjøre på med en tilfeldig mann. Dette har jeg dog gjort to ganger i mitt liv og jeg har angret like mye hver gang. Deilig var det heller ikke. Og deeeer kom frustrasjonen snikende. Igjen. Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Man kan fint klare seg uten sex, men det blir merkverdig tomt uten. Jeg har faktisk ved et par anledninger vurdert om jeg skal senke kravene mine og bare kjøre på med en tilfeldig mann. Dette har jeg dog gjort to ganger i mitt liv og jeg har angret like mye hver gang. Deilig var det heller ikke. Og deeeer kom frustrasjonen snikende. Igjen. Ikke se så mørkt på det. Jeg er sikker på at de heldige, tilfeldige karene ikke så på det som like teit. Er det ikke viktigere å gi enn å få? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg