misanthrope Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Fire måneder og fem dager..... 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Fire måneder og fem dager..... jaja, da er det ikke bare meg som ikke har hatt sex på lenge Er 1 måned og tre dager her nå Anonymous poster hash: c7081...330 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg har ikke hatt sex på 13,7 milliarder år, bokstavelig talt. Anonymous poster hash: 06339...bd4 Er du en alien fra en annen galakse? Nei, ufrivillig jomfru, godt over alderen de fleste debutterer. Anonymous poster hash: 06339...bd4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Så du eksisterte for 8-10 milliarder år siden så du kunne hatt sex hvis du fikk sjansen? Den dårlige spøken din var ikke så dårlig at den ble bra desverre Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 2 år!Var dum nok til å "spare meg" i ett år for en kompis jeg var forelsket i.Dessverre avviste han meg nettopp. buhu Anonymous poster hash: 22666...b9a Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Litt over en måned. Føler meg som en jomfru igjen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Det var på denne tiden i januar i år. Jeg er litt furt på han, så han får klare seg uten. haha... 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Litt over en måned. Føler meg som en jomfru igjen. Jeg og. Føler meg som en jomfru igjen. Det har jo gått litt over en måned siden... Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 12-13 dager, lenge til neste gang siden jwg ser på sex som noe unødvensig for min del. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 2 år! Var dum nok til å "spare meg" i ett år for en kompis jeg var forelsket i. Dessverre avviste han meg nettopp. buhu Anonymous poster hash: 22666...b9a Det er så lett å spare seg for å ha sex fordi man er forelsket i en. Den kjenner jeg igjen. Men nå er det sånn at jeg har en haug med tilbud. En mann fra fortiden som ser helt okey ut og har ganske bra kropp spør meg hele tiden om å treffes. Jeg vet hva han vil Han vil ha sex igjen Men jeg vil ikke.... for egentlig vil jeg helst ha sex med en som jeg har bra kjemi med talesett, og helst en kjæreste. Så jeg sparer meg . Jeg har opplevd at menn ser altfor lett på sex, og å bli kastet som et papir etter sexen er ikke gøy. Da kunne jeg like godt være uten den sexen, og heller være happy alene , å bruke hånden . Orker ikke skuffelser. Jeg hadde sex sist på 1 nyttårsdag og ble dumpet rett etterpå . Jeg elsker sex, så på en måte angrer jeg ikke, men på en måte så angrer jeg på noe: Jeg skulle ha møtt han, og sagt: vil ikke ha sex med deg, og gått igjen haha, for han såret jo meg etterpå. Men okey: jeg har fått levd litt med å ha den sexen uansett.... Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Å spare seg er en tålmodighetsprøve uten sidestykke, bare synd man kaster det bort på noen som viser seg ikke å være "den rette". Endret 7. februar 2016 av BadCat 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Å ha sex med noen uten at det er følelser involvert er for meg personlig helt bortkastet. Mulig det er unormalt for en mann, men sånn er det nå. 3 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Da er vi like. Orker ikke sex uten følelser fra begge kanter. 2 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Jeg er skitlei av skuffelser. Og dermed kan man kose seg bra alene og. Jeg orker ikke å hoppe fra mann til mann hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Nå har jeg ikke hatt sex på flere dager... Forhold kan dabbe skikkelig av etter noen år sammen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 Ti dager. Blir mer om en uke. Gleder meg Anonymous poster hash: 2eaa4...f7a Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Ti dager. Blir mer om en uke. Gleder meg Anonymous poster hash: 2eaa4...f7a Heldige du. Jeg savner å ha sex. Nå er det snart 1 og en halv måned siden jeg har hatt sex. Men men... jeg har tilbud om jeg ville, men jeg ønsker ikke å ha sex med mange. Liker tryggheten, og vil heller med tid og stunder finne en fast å ha sex med istedet for å ha sex med mange av desperasjon. Men jeg føler meg nesten desperat... Jeg har jo drifter Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Det er snart fire år siden jeg hadde sex med noen. Mitt lengste opphold hittil var 12 år, så jeg håper da virkelig det ikke skal gå like mange år nå ? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Det kommer an på hvor komfortabel man er til å rulle seg mellom laknene med en fremmed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg