Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lenge siden er det siden du har hatt sex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 år!

Var dum nok til å "spare meg" i ett år for en kompis jeg var forelsket i.

Dessverre avviste han meg nettopp.

:( buhu

Anonymous poster hash: 22666...b9a

Det er så lett å spare seg for å ha sex fordi man er forelsket i en. Den kjenner jeg igjen. 

Men nå er det sånn at jeg har en haug med tilbud. En mann fra fortiden som ser helt okey ut og har ganske bra kropp spør meg hele tiden om å treffes. Jeg vet hva han vil ;) Han vil ha sex igjen ;) Men jeg vil ikke.... for egentlig vil jeg helst ha sex med en som jeg har bra kjemi med talesett, og helst en kjæreste. Så jeg sparer meg :)

Jeg har opplevd at menn ser altfor lett på sex, og å bli kastet som et papir etter sexen er ikke gøy. Da kunne jeg like godt være uten den sexen, og heller være happy alene , å bruke hånden :) . Orker ikke skuffelser. 

Jeg hadde sex sist på 1 nyttårsdag og ble dumpet rett etterpå ;) . Jeg elsker sex, så på en måte angrer jeg ikke, men på en måte så angrer jeg på noe: Jeg skulle ha møtt han, og sagt: vil ikke ha sex med deg, og gått igjen ;) haha, for han såret jo meg etterpå. Men okey: jeg har fått levd litt med å ha den sexen uansett.... 

Lenke til kommentar

Ti dager. Blir mer om en uke. Gleder meg

Anonymous poster hash: 2eaa4...f7a

Heldige du. Jeg savner å ha sex. Nå er det snart 1 og en halv måned siden jeg har hatt sex. Men men... jeg har tilbud om jeg ville, men jeg ønsker ikke å ha sex med mange. Liker tryggheten, og vil heller med tid og stunder finne en fast å ha sex med istedet for å ha sex med mange av desperasjon. Men jeg føler meg nesten desperat... Jeg har jo drifter ;) 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Opprett ny...