Uderzo Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 (endret) Er det noen i denne tråden som har sagt at man er nødt til å ha sex? Nei, man dør ikke, jeg er et levende eksempel. Gikk veldig mange år uten noe sex. Hadde det vært et gode enkelte mennesker har så hadde vi ikke vært 7 milliarder på denne planeten. Har du klart å finne en partner som vil smøre kjøttet for deg? Fint for deg, men ikke lat som om du ikke kunne klart deg uten. Hva mener du med dette? Det virker som du har et ganske navlebeskuende perspektiv på verden. Hva jeg mener? At denne tråden nesten utelukkende blir skrevet i av skrytepaver. Anonymous poster hash: a25f9...3c7 Javel, det kan godt hende du har rett. Men hvorfor uttrykke din bitterhet på denne måten? Endret 16. juli 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2017 Er det noen i denne tråden som har sagt at man er nødt til å ha sex? Nei, man dør ikke, jeg er et levende eksempel. Gikk veldig mange år uten noe sex. Hadde det vært et gode enkelte mennesker har så hadde vi ikke vært 7 milliarder på denne planeten. Har du klart å finne en partner som vil smøre kjøttet for deg? Fint for deg, men ikke lat som om du ikke kunne klart deg uten. Hva mener du med dette? Det virker som du har et ganske navlebeskuende perspektiv på verden. Hva jeg mener? At denne tråden nesten utelukkende blir skrevet i av skrytepaver. Anonymous poster hash: a25f9...3c7 Javel, det kan godt hende du har rett. Men hvorfor uttrykke din bitterhet på denne måten? Det er ikke bitterhet, det er bare fakta. Anonymous poster hash: a25f9...3c7 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Innleggene dine taler en annen sak. Du forsøker å overbevise deg selv om noe annet. Tro meg, det fører ikke til noe bra. Lenke til kommentar
Doktorlegen Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 "What is wrong with these people? They have no willpower. I once went 28 years without having sex. And then again for seven years" Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 (endret) "What is wrong with these people? They have no willpower. I once went 28 years without having sex. And then again for seven years"Passende sitat Endret 16. juli 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 Hadde sex med hånden min for 10 minutt siden. Basicly det samme som å ha sex med en kvinne, bare at jeg slipper å bli sliten. Anonymous poster hash: a25f9...3c7 Lenke til kommentar
Creed Bratton Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 For å svare på det må jeg vite når Lillestrøm vant Eliteserien sist.. 1 Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 (endret) Det var i 1989 sist de vant 1. divisjon, de har aldri vunnet Eliteserien siden den startet i år. I mellom tiden har vi hatt tippeligaen. Så svaret til Creed Bratton er aldri. Endret 27. juli 2017 av Maxopp Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Valget mellom 1989 eller aldri er ikke så veldig stort. Lenke til kommentar
Creed Bratton Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Det er ved valg jeg ikke har hyrdet på så lenge. Men ikke mitt eget valg 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Hva er sex? Det er et gufs fra fortiden, den gang folk omfavnet hverandre og rullet seg på lakenet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. august 2017 Forfatter Del Skrevet 30. august 2017 Ikke siden tidlig 2013, dessverre. Er mann. Anonymous poster hash: 09c64...7e0 Lenke til kommentar
Pusejenta Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Natt til søndag. Lenke til kommentar
Kimchi wasabi Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 På onsdag. Vel, har snart bursdag så blir vel flere omgang med det.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 Jeg har aldri helt fått dreisen på sex sånn for min egen del, men sist "runde" jeg hadde som jeg opplevde i hvert fall som mer vellykket enn mislykket var for et år siden. Jeg har hatt én mislykket runde etter det også, men jeg husker ikke når det var. Anonymous poster hash: 171d9...f9f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg