LineMalen Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 (endret) Jeg er ikke kjip motil noen... alltid noen som er ute etter å gi meg utskjellinger på forumer hehe. Forstår ikke hvorfor Endret 26. juni 2016 av LineMalen Lenke til kommentar
LineMalen Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Og du måtte være anonym for å kritisere hu? Takk for den. Ja noen elsker å kritisere meg på forumet. Og som du skriver : de må ofte være anonym for å kritisere meg. . Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 (endret) Moderatormelding DA returnerer vi til topic og slutter med off-topic og drittslenging. Endret 26. juni 2016 av IcedInsanity 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 4 år og 3 måneder Anonymous poster hash: b9ca1...865 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2017 Aldri, 26år Anonymous poster hash: 683db...991 Anonymous poster hash: 683db...991 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Jeg har hatt sex en gang i år, og det var 1. januar. Jaja, jeg kan iallefall si at jeg har hatt sex i år .Holder på å bli gal av å gå uten Hvor lenge siden er det siden dere har hatt sex? Anonymous poster hash: c7081...330 Hva slags sex er det snakk om, solo-sex eller parner-sex? Parner sex har jeg ikke hadt på flere år nå. Solo sex har jeg opp mot 3-4 ganger i månden. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Senest igår vil svare alltid være Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Sist gang var natt til 1. mars i 2015, så det begynner å bli en stund siden. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Jeg tror ærlig talt ikke jeg har gått to måneder uten sex siden jeg blei seksuelt aktiv. Maks tre i tilfelle. Jeg har gått et par år uten. Jeg prøver meg aldri på noen. Er ikke interessert nok til å pule på randoms. Sitter helt ærlig inne å spiller dataspill heller enn å prøve å få meg et ligg. Får mye mer glede ut av det. Og om jeg henger på Tinder eller lignende, så er det alltid på jakt etter forhold, ikke sex. On-topic: ~20 timer 1 Lenke til kommentar
Forbannadrittonge Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 5 timer og 44 minutter siden Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2017 Man har et rimelig seriøst problem om man er nødt å ha sex ukentlig. Anonymous poster hash: a25f9...3c7 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Man har et rimelig seriøst problem om man er nødt å ha sex ukentlig. Anonymous poster hash: a25f9...3c7 Hæ? Hva babler du om? Jeg tror du har et rart forhold til sex hvis det er ditt standpunkt. Sex er godt, bra for helsen, den fysiske og mentale. On topic, sist gang var på tirsdag, satser på at det snart blir noe på meg igjen Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Man har et rimelig seriøst problem om man er nødt å ha sex ukentlig. Anonymous poster hash: a25f9...3c7 Har sex hver dag, som regel to ganger om dagen, og det er noe både jeg og dama er veldig fornøyd med. Sunt er det og. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2017 Man har et rimelig seriøst problem om man er nødt å ha sex ukentlig. Anonymous poster hash: a25f9...3c7 Hæ? Hva babler du om?Jeg tror du har et rart forhold til sex hvis det er ditt standpunkt. Sex er godt, bra for helsen, den fysiske og mentale. On topic, sist gang var på tirsdag, satser på at det snart blir noe på meg igjen Tja… Nå er det jo ikke slik at man bare kan "ha sex" etter eget forgodtbefinnende. Man trenger hjelp av minst ett menneske. Og dermed er det slett ikke sikkert at man en gang har muligheten - noe som blir problematisk om man mener man trenger sex en gang i uka. Anonymous poster hash: 171d9...f9f Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 (endret) ja, det er jeg smertelig klar over for å si det mildt. Det er klart at det blir problematisk hvis man trenger sex en gang i uken men ikke har en partner. Det er åpenbart. Da får man tak i bruk hånda for å lette på trykket som oss single gjør, og som mange i forhold gjør også.Hva den anonyme brukeren mente med den kommentaren er ikke godt å si, hva han legger i "er nødt til" og hva slags seriøst problem man da har. Derfor skrev jeg den mindre diplomatiske teksten "Hæ? Hva babler du om?". Endret 16. juli 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2017 Ingen er NØDT å ha sex flere ganger om dagen, i uka eller i måneden. Mennesket dør ikke om det går flere år mellom hvert samleie. Det er en gode enkelte mennesker har. Har du klart å finne en partner som vil smøre kjøttet for deg? Fint for deg, men ikke lat som om du ikke kunne klart deg uten. Anonymous poster hash: a25f9...3c7 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Er det noen i denne tråden som har sagt at man er nødt til å ha sex? Nei, man dør ikke, jeg er et levende eksempel. Gikk veldig mange år uten noe sex. Hadde det vært et gode enkelte mennesker har så hadde vi ikke vært 7 milliarder på denne planeten. Har du klart å finne en partner som vil smøre kjøttet for deg? Fint for deg, men ikke lat som om du ikke kunne klart deg uten. Hva mener du med dette? Det virker som du har et ganske navlebeskuende perspektiv på verden. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2017 Er det noen i denne tråden som har sagt at man er nødt til å ha sex? Nei, man dør ikke, jeg er et levende eksempel. Gikk veldig mange år uten noe sex. Hadde det vært et gode enkelte mennesker har så hadde vi ikke vært 7 milliarder på denne planeten. Har du klart å finne en partner som vil smøre kjøttet for deg? Fint for deg, men ikke lat som om du ikke kunne klart deg uten. Hva mener du med dette? Det virker som du har et ganske navlebeskuende perspektiv på verden. Hva jeg mener? At denne tråden nesten utelukkende blir skrevet i av skrytepaver. Anonymous poster hash: a25f9...3c7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg