Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lenge siden er det siden du har hatt sex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Nypult :p

For en dame er det lett å skaffe seg sex, så jeg føler ikke det er noe å skryte av. Det gjelder å skaffe seg et liv man er fornøyd med. Og ikke et liv med mest mulig scoringer over hvor ofte man har pult ;)

Dropp moraliseringen i denne tråden da. Og folk får pule så mye de bare orker for min og din del, det har ikke vi noe som helst med.

Lenke til kommentar

For en dame er det lett å skaffe seg sex, så jeg føler ikke det er noe å skryte av. Det gjelder å skaffe seg et liv man er fornøyd med. Og ikke et liv med mest mulig scoringer over hvor ofte man har pult ;)

Lukter som at noen her ikke får hullet tettet så ofte som de skulle ønske. La dama være i fred og dann heller en egen tråd for å nøste opp i egne selvtillitsproblemer som gjør at du må snakke ned andre for å få en confidence-boost. Du kommer inn i en tråd som handler om når man sist hadde sex og du klager på at noen skrev når de hadde sex? Jesus christ, desperate much?

Anonymous poster hash: 08ca2...a4f

• Liker 3
Lenke til kommentar

Og du måtte være anonym for å kritisere hu?

Se her kommer det en luring til. Om du leser bare på hva overmoden allerede skrev så skrev hun ikke noen detaljer om at hun er jente eller lignende. Hvilket betyr at LineMalen har fulgt med på vedkommende fra før av og har kanskje en "grudge" ovenfor vedkommende, det vet ikke jeg. Derfor gidder ikke ejeg bruke brukernavnet mitt slik at hun skal drive å være frekk mot meg. Ba hun finne på noe bedre enn å prøve å rakke ned på andre. Så det :)

Anonymous poster hash: 08ca2...a4f

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dropp moraliseringen i denne tråden da. Og folk får pule så mye de bare orker for min og din del, det har ikke vi noe som helst med.

Ja, det må de få gjøre :) Jeg bare tipset. Tydeligvis er jeg bare litt vel åpen i ordene mine haha 

Lenke til kommentar

Og dere er ikke så heftige med å krangle og kritisere meg.Dere er høfligere mot meg enn hva kvinner er mot meg på kvinneforumet   :hmm:. Mulig er det konkurranseinstinktet som slår til på kvinneforum.  Men tilslutt: Kvinner på dette forumet er som oftest ganske hyggelige faktisk. 

Her var du nettopp veldig motsigende. 

Først sier du at kvinner på kvinneforumet er kjipe mot andre damer, og så er du kjip mot neste dame selv?

Ta deg en bolle eller dra tilbake til kvinneforumet og vær kjip mot damer der.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...