Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Andre som føler at de har lite fritid? og at tiden går i fra dere?


Anbefalte innlegg

Jeg er nysingel, og har to barn. De er nesten voksne, men jeg har en jobb der jeg jobber på feil tid av døgnet. Jeg blir lettere frustrert for jeg føler meg ganske sliten på fritiden, og føler at jeg har mer enn nok med det sosiale med å ta meg tiden sammen med barna, pluss litt tid til familie ellers. 

Den lille ledige tiden jeg har igjen, så føler jeg bare for å slappe av, og ikke date og stresse med det. Det er bare en måned siden bruddet, så jeg føler ikke helt for å gå videre ennå. Trenger litt tid. Og jeg må orke å ta meg tid til å date når den tid kommer. Det skal jo ikke være så stress å date, men for meg er det stress akkurat nå.

 

Noen andre som føler det på samme måte. At livet består i jobb barn, og ellers slappe av? Noen som kjenner seg igjen?

 

 



Anonymous poster hash: 44e62...639
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg er nysingel, og har to barn. De er nesten voksne, men jeg har en jobb der jeg jobber på feil tid av døgnet. Jeg blir lettere frustrert for jeg føler meg ganske sliten på fritiden, og føler at jeg har mer enn nok med det sosiale med å ta meg tiden sammen med barna, pluss litt tid til familie ellers. 

Den lille ledige tiden jeg har igjen, så føler jeg bare for å slappe av, og ikke date og stresse med det. Det er bare en måned siden bruddet, så jeg føler ikke helt for å gå videre ennå. Trenger litt tid. Og jeg må orke å ta meg tid til å date når den tid kommer. Det skal jo ikke være så stress å date, men for meg er det stress akkurat nå.

 

Noen andre som føler det på samme måte. At livet består i jobb barn, og ellers slappe av? Noen som kjenner seg igjen?

 

 

 

Anonymous poster hash: 44e62...639

 

Det er en tid for alt. Gjør det du vil nå, og ikke stress med hva du tror du bør gjøre. 

 

Om du ikke trives med arbeidstidene dine, kan du alltids skifte arbeid. Det er mindre komplisert enn du gjerne tror.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er nysingel, og har to barn. De er nesten voksne, men jeg har en jobb der jeg jobber på feil tid av døgnet. Jeg blir lettere frustrert for jeg føler meg ganske sliten på fritiden, og føler at jeg har mer enn nok med det sosiale med å ta meg tiden sammen med barna, pluss litt tid til familie ellers. 

Den lille ledige tiden jeg har igjen, så føler jeg bare for å slappe av, og ikke date og stresse med det. Det er bare en måned siden bruddet, så jeg føler ikke helt for å gå videre ennå. Trenger litt tid. Og jeg må orke å ta meg tid til å date når den tid kommer. Det skal jo ikke være så stress å date, men for meg er det stress akkurat nå.

 

Noen andre som føler det på samme måte. At livet består i jobb barn, og ellers slappe av? Noen som kjenner seg igjen?

 

 

 

Anonymous poster hash: 44e62...639

 

Det er en tid for alt. Gjør det du vil nå, og ikke stress med hva du tror du bør gjøre. 

 

Om du ikke trives med arbeidstidene dine, kan du alltids skifte arbeid. Det er mindre komplisert enn du gjerne tror.

 

 

Jeg stortrives i jobben min, selv om arbeidstidene er ganske lite gunstige. Derfor vil jeg nok holde på den jobben. Men det viktigste er å ikke stresse med alt man føler man burde ha overskudd til. Akkurat nå er overskuddet kun til barna, meg selv, og familien på fritiden. 

 

Anonymous poster hash: 44e62...639

Lenke til kommentar

Hvorfor vil du vite om andre er i samme situasjon? Vil det være en trøst å vite at andre har det like kjipt som deg? Selvfølgelig er det andre som også føler de har lite fritid. Det er nok et selvforklarende spørsmål som du allerede vet svaret på... Er det ikke bedre å spørre "hva skal jeg gjøre for å komme meg ut av denne onde sirkelen"?

 

Eventuelt snakk med noen profesjonelle som kan peke nesen din mot rett kurs. Psykologer kan faktisk hjelpe deg mye bedre enn diskusjon.no. 



Anonymous poster hash: 419ba...eb7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...