orangemannen Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Solvarme i syd Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Nydelige øyne og vakker fjærdrakt også i så fint lys som her. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Hei, Jan Erik. Takk for at du deler et så fint bilde med oss ! Det er en 5-6 skarv noen få hundre meter fra der jeg bor, men de er svært sky, og tar til vingene dersom noen kommer nærmere enn 25-35 meter. De sitter ofte på påler ute i elven, og det er en utfordring å få gode bilder av dem. M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Flott skarvbilde Hilsen Leif Lenke til kommentar
orangemannen Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Takk for gode tilbakemeldingar. Eg trur denne skarven hadde lite lyst å gi opp solingsplassen sin, og sidan det var vatn og mange ender mellom oss holdt den seg rolig. Dette er nok det nærmeste eg har vore ein skarv Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Så flott mønster i fjærdrakta! Det har jeg ikke sett før. Stilig bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg