Gå til innhold

Hvor mye er det verdt?


Anbefalte innlegg

Jeg har oppgradert hovedkort, prosessor, og ramm og sitter derfor å vurderer å legge ut det gamle for salg, vis det er interessant.

Det jeg har er følgende:

Intel core i5 2500k 3,3Ghz. Denne kan lett klokkes til 4,0Ghz uten problem. 

Litt usiker på åssen kjøler jeg kjøpte, men er nesten sikker på at det er en Corsair h55 Hydro series kjøler typ denne: https://www.komplett.no/product/769187/datautstyr/vifterkjoelingvannkjoeling/cpu-vannkjoeling/corsair-h55-hydro-series-cpu-kjoeler

Hovedkortet er typen: http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16813130240

Ramm: corsair vengeance DDR 1600mhz 12 GB

https://www.komplett.no/product/618010/datautstyr/minnebrikker/corsair-vengeance-ddr3-1600mhz-8gb-cl9

Dette er noe som ikke er i produksjon lenger. Det holder til dagens spill for en rimelig penge, i kanskje noen år til. 

Derfor selges jeg dette som er kjempebillig bundle, spm er pris såklart.
Hvor mye hadde du vært villig til å selge / kjøpe dette for? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil vel si i5 2500k mellom 500-700 kr.

Overklokking er kun for interiserte, men faller mere i pris hvis den har vært mye overklokket eller brukt på høye tempraturer, mangler kvittering etc. Ikke leveres boxed.

 

Rambrikker noen hundrelapper da de koster ikke stort nytt. Kanskje 400-600 kr?

Brikkene du har er heller ikke noe spessiele type.

 

Hovedkort om det leveres tilsvare nytt med sata kabeler i\o sheld etc, 400-500 kr.

 

Corsair H55 ca 300-400 kr.

 

Jeg er ikke særlig interisert her men da ser du ca pris du kan selge det for.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg har selv noe liggende etter oppgradering og sliter litt med å forstå at det ikke blir solgt. :/ er jeg utrolig urimelig i mine pris anslag? Hva ville dere gitt? Alt er mindre en 6mnd gammelt og over gjennomsnittet fint brukt. Alt medfølger som originalt. Garantier embalasje etc.

 

CPU: Core i5 4690K HR

RAM: 16GB Kingston HyperX Fury 1600MHz

 

Min pris: 2000,-

Lenke til kommentar

 

Dersom det ikke selger så er det priset for høyt. Slik er det nå bare.

Så du mener 1400,- for cpu og 600 for minne alt mindre en 6mnd gammelter for høyt? Wow ok vis meg bedre tilbud.. kansje jeg burde selge det separat.

 

 

jepp, du burde selge separat. du har fine priser, men noen ganger så er ikke folk flest på utkikk etter det du selger.

Lenke til kommentar

 

Dersom det ikke selger så er det priset for høyt. Slik er det nå bare.

Så du mener 1400,- for cpu og 600 for minne alt mindre en 6mnd gammelter for høyt? Wow ok vis meg bedre tilbud.. kansje jeg burde selge det separat.

 

Med mindre du har tenkt til å selge til deg selv så er det irrelevant hva du mener det er verdt. Dersom ingen kjøper det så passer ikke prisen.

 

Du kan feks kjøpe ett brukt HK og lage en pakke, eller selge det separat og se om interessen er større.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...