Albert Andersson Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Rødstrupe, - endelig tilbake fra kulden ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Ingen tvil om at Nikon D810 og Tamron SP 70-200mm f/2.8 er en glimrende kombinasjon, og så må det jo falle litt heder til fotografen også ! Nesten utrolig flotte detaljer i fjærdrakten. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Ingen tvil om at Nikon D810 og Tamron SP 70-200mm f/2.8 er en glimrende kombinasjon, og så må det jo falle litt heder til fotografen også ! Nesten utrolig flotte detaljer i fjærdrakten. Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, etter å ha finjustert AF-systemet et par dager, ser det ut til at kamera og optikk fungerer bra ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Bare nydelig Hei Torhild. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Det var godt å se at den vesle tassen hadde greid seg i kulden ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Nice robin, rødhake mr. Albert Andersson Best regards Lajf Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Lekkert bilde av denne vakre, litt varsomme tassen. God teknisk kvalitet også. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Noe som er sikkert er at fuglebilder, ja der er du en ener. Igjen meget bra levert Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Nice robin, rødhake mr. Albert Andersson Best regards Lajf Hei, Leif. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Lekkert bilde av denne vakre, litt varsomme tassen. God teknisk kvalitet også. Hei, Lassern. Mange takk for hyggelig kommentar ! Nå har jeg endelig fått finjustert AF-systemet for Tamron 70-200mm-objektivet, - det tar tid å bestemme seg, selv om prosedyren blir fulgt fra A til Å ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Noe som er sikkert er at fuglebilder, ja der er du en ener. Igjen meget bra levert Hei, Knut S. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg kan se at bildene er bedre nå enn for tre år siden, så det skjer vel en viss læring, - men det er nok fremdeles et langt stykke igjen ... . M v h Albert. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Nydelig bilde av rødstrupen, godt den klarte seg gjennom kulda. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Nydelig bilde av rødstrupen, godt den klarte seg gjennom kulda. Hei, MotoG Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, det var en lettelse da den endelig dukket opp ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Godt den greide seg! Utrolig fint fotografert fjærdrakt, her ser vi alle detaljer. Greina går ut i hjørnet.... Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Godt den greide seg! Utrolig fint fotografert fjærdrakt, her ser vi alle detaljer. Greina går ut i hjørnet.... Hei, Helene. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Greinen går ut i hjørnet ... , - søren og, jeg har lovet Roar at jeg ikke skal gjøre den feilen igjen ... . Takk for at du kommenterte dette, Helene, - snart har jeg lært det på ordentlig ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Kjempe flott fugl og nydelig bilde med klare farger og vel componerte bilde. Gratulere Albert du er flink. ? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Kjempe flott fugl og nydelig bilde med klare farger og vel componerte bilde. Gratulere Albert du er flink. ? Hei, Jimmyag. Tusen takk for hyggelig og oppmuntrende tilbakemelding ! Jeg håper å lære mer, for det er langt fram til dem som virkelig kan fuglefotografering ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Skarpere enn dette kan vel ikke rødhaken som den vel kalles i Sverige bli. Fin plassering i flata. Ikke helt optimalt nede i høyre hjørne, men det får vel være måte på pirk også. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Igjen så er det vel bare å bøye seg i hatten og slutte seg til superlativene. Utrolig skarp og fin fjærdrakt. Tydelig at det nye utstyret holder mål. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Skarpere enn dette kan vel ikke rødhaken som den vel kalles i Sverige bli. Fin plassering i flata. Ikke helt optimalt nede i høyre hjørne, men det får vel være måte på pirk også. Roar Hei, Roar. Nå har jeg d***i på draget igjen, - greiner, kvister, gjerder og autovern m. m. skal IKKE forsvinne ut av et bildehjørne ! Jeg er glad du og andre terper på dette, og inntil jeg får lært det, sier jeg som Mark Knopfler: I'm a slow learner" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg