Knut S Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 is skulptur i skogen i 5 versjoner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Regner med at du har lekt deg med hvitbalansen og fått fram fargevalører som skaper forskjellige uttrykk. Ved slike motiver som dette kan dette være svært nyttig. Alle versjonene er gode, men en liten knapp på V1 for min del. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Regner med at du har lekt deg med hvitbalansen og fått fram fargevalører som skaper forskjellige uttrykk. Ved slike motiver som dette kan dette være svært nyttig. Alle versjonene er gode, men en liten knapp på V1 for min del. Mvh Ragnar Takk for kommentar Ragnar. Ja her har jeg igrunn lekt meg med flere spaker på redigeringsprogrammet. . Artig å prøve ut litt forskjellig men fant ikke helt ut riktig uttrykk for å få frem mystikken Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Hei, Knut S. Her har du virkelig fanget et av naturens forgjengelige kunstverk, med abstrakte formasjoner som likevel gir fantasien mulighet for å se kjente former som ansikter, for eksempel. Komposisjonen er fin, og lyset spiller så fint på disse "isstalaktittene". Fargeversjonene er aldeles lekre, og jeg synes versjon 4 er den aller fineste ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Hei, Knut S. Her har du virkelig fanget et av naturens forgjengelige kunstverk, med abstrakte formasjoner som likevel gir fantasien mulighet for å se kjente former som ansikter, for eksempel. Komposisjonen er fin, og lyset spiller så fint på disse "isstalaktittene". Fargeversjonene er aldeles lekre, og jeg synes versjon 4 er den aller fineste ! M v h Albert. Tusen takk for en meget hyggelig kommentar Albert. Ja jeg slutter aldri å undre å beundre over naturens eget kunstverk Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Dert blir V1 for meg Jeg også fascineres av naturens egne former og farger. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Tusen takk Helene. Ja vet du er opptatt av det. Og det er du flink til å formidle i en del av dine bilder Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Berre lækkert. Super serie. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Berre lækkert. Super serie. Roar Det var hyggelig å høre Roar, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg