bshagen Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 DVI-port? Ryzen har da ikke integrert gpu, hva skal denne være god for? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 (endret) Fremtidige APUer tipper jeg. AMD operer jo med kun ên socket, til sammenligning med Intel som har et dusin socketer på fem år. Endret 2. mars 2017 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 http://wccftech.com/amd-ryzen-7-1700x-delivered-early-benchmarks/ Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Kan hende det er til Ryzen Pro som kommer. Ser jo at dette kortet har HDMI og DP også. https://www.komplett.no/product/914766/datautstyr/pc-komponenter/hovedkort/amd-socket/asus-prime-x370-pro-socket-am4 Begge heter forøvrig "Pro", men vet ikke om det er tilfeldig. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Absolutt godkjent ytelse! Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Hade Expert Ryzen i listorna? 20% fram till 4. Mars med DNB kort. Dem hadde det i nettbutikken, men så har de fjerna det, jeg skal en tur innom lokale expert sjappa etter jobb i dag å høre om det finnes i deres systemer. If so, blir jeg å legge inn en reservasjon Ge gärna besked hur det går, tack! Jeg var å spurte i går, og de har det i systemet. Hadde jeg ikke hatt en på vei fra Komplett, så hadde jeg nok bestilt en med 20% avslag på Expert 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 (endret) Hade Expert Ryzen i listorna? 20% fram till 4. Mars med DNB kort. Dem hadde det i nettbutikken, men så har de fjerna det, jeg skal en tur innom lokale expert sjappa etter jobb i dag å høre om det finnes i deres systemer. If so, blir jeg å legge inn en reservasjon Ge gärna besked hur det går, tack! Jeg var å spurte i går, og de har det i systemet. Hadde jeg ikke hatt en på vei fra Komplett, så hadde jeg nok bestilt en med 20% avslag på Expert Nice hvis dette stemmer, blir sikkert litt leveringstid hvis jeg reserverer fra en butikk, så litt usikker på om 1000 lappen er verdt ventetida. Får nesten høre med de når de tror de får CPUene på lager. Endret 2. mars 2017 av henrikrox Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Hade Expert Ryzen i listorna? 20% fram till 4. Mars med DNB kort. Dem hadde det i nettbutikken, men så har de fjerna det, jeg skal en tur innom lokale expert sjappa etter jobb i dag å høre om det finnes i deres systemer. If so, blir jeg å legge inn en reservasjon Ge gärna besked hur det går, tack! Jeg var å spurte i går, og de har det i systemet. Hadde jeg ikke hatt en på vei fra Komplett, så hadde jeg nok bestilt en med 20% avslag på Expert Tack! Har de HK också? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 (endret) Håper de har CH6, blir isåfall 1700X + CH6 til ca 5600 :-D Endret 2. mars 2017 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Hørte med chatten deres, og det kan iaf virke som de ikke fikk inn noe denne uka... Lenke til kommentar
fudun Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 2 timer og 17 minutter. Dette blir spennende, la oss håpe AMD ikke går på trynet. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Med tanke på all info som er kommet så langt så kan ikke dette feile. Det ville isåfall vært ei bombe Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Med tanke på all info som er kommet så langt så kan ikke dette feile. Det ville isåfall vært ei bombe **kremt** Note 7 **kremt** Lenke til kommentar
gulars2001 Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Hva er forskjellen på X370 og Q370 chipsettet? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Jeg velger å tro at AMD ikke hadde vært så skråsikker i presentasjonene sine om det ikke stemte. De skrøt jo ikke like mye av RX480, og den viste jo seg å bli like god som 1060 etterhvert Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 http://wccftech.com/amd-ryzen-7-1800x-review-processor-leak/ Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Interessant at "HT-løsningen" til AMD synes å skalere bedre enn Intels variant. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Aida kommer riktig nok opp med ett varsel om at de ikke er optimalisert enda, men ganske høy latency på ryzen der Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Fest setebeltet. 2 minutter til launch 1 Lenke til kommentar
C64C Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 (endret) http://www.guru3d.com/articles-pages/amd-ryzen-7-1800x-processor-review,1.html Overklokk: We dropped to 4.1 GHz on all eight cores... Konklusjon: God tallknuser og flertrådet ytelse. Minus for bare to minnekanaler og svakheter i spill. Endret 2. mars 2017 av C64C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå