Dubious Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 og akkurat da er det tusenvis av videoer på youtube om emnet Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Hade Expert Ryzen i listorna? 20% fram till 4. Mars med DNB kort. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Hade Expert Ryzen i listorna? 20% fram till 4. Mars med DNB kort. Dem hadde det i nettbutikken, men så har de fjerna det, jeg skal en tur innom lokale expert sjappa etter jobb i dag å høre om det finnes i deres systemer. If so, blir jeg å legge inn en reservasjon 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Bare noen timer til så ser vi om det er verdt å gå for 1800X istedenfor 1700X, CH6 vs Aorus 5 osv. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Hade Expert Ryzen i listorna? 20% fram till 4. Mars med DNB kort. Dem hadde det i nettbutikken, men så har de fjerna det, jeg skal en tur innom lokale expert sjappa etter jobb i dag å høre om det finnes i deres systemer. If so, blir jeg å legge inn en reservasjon Ge gärna besked hur det går, tack! Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Linus mistet visst ned hele test riggen og ødlagte det =p Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Linus må jo nesten gjøre dette med overlegg... Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Andre som vurderer dette hovedkortet ? MSI X370 Gaming Pro Carbon Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Om de Iranerene fikk overklokket en 1700X til 4000mhz på et B350, så må jo det være tull at du må ha "high-end" X370 HK for decent clocks? Da burde jo f.eks MSI Carbon være like bra som CH6. Lenke til kommentar
andersmb Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Andre som vurderer dette hovedkortet ? MSI X370 Gaming Pro Carbon Jepp, bestilt på Dustinhome siden de skal forhåpentligvis sende den idag. Liker egentlig utseendet på denne litt bedre enn crosshair VI. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Ja, liker selv Aorus 5 bedre, velger jeg det, så kan jeg kanskje parre den med et 1800X. Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Om de Iranerene fikk overklokket en 1700X til 4000mhz på et B350, så må jo det være tull at du må ha "high-end" X370 HK for decent clocks? Da burde jo f.eks MSI Carbon være like bra som CH6. Er vel ikke akkurat en hardcore overklokk det der da. B350 støtter jo overklokking. Var jo en engineering sample av cpu også. Så den testen ville jeg ikke lagt så mye i. Vent på tester senere i dag så blir det nok mye bedre resultater Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Andre som vurderer dette hovedkortet ? MSI X370 Gaming Pro Carbon Jepp, bestilt på Dustinhome siden de skal forhåpentligvis sende den idag. Liker egentlig utseendet på denne litt bedre enn crosshair VI. Blir vel knapt med plass til min 240mm rad med det Hovedkortet der? Fractal R4 jeg har. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Linus må jo nesten gjøre dette med overlegg... Pøh. Han vimser jo over alt. Står på bordet med skrujern i ene handa og skjerm i andre og rigger multiskjerm stativ Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 jeg tror i framtiden så vil vi få 32kjerner cpu fra amd og 128k oled skjerm lg Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 jeg tror i framtiden så vil vi få 32kjerner cpu fra amd og 128k oled skjerm lg Jeg vil mye heller ha line in i nakken Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Linus må jo nesten gjøre dette med overlegg... Pøh. Han vimser jo over alt. Står på bordet med skrujern i ene handa og skjerm i andre og rigger multiskjerm stativ Høres ut som overlegg for meg. Han går hvertfall ikke inn for å gjøre ting "kontrollert" Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 jeg tror i framtiden så vil vi få 32kjerner cpu fra amd og 128k oled skjerm lg Jeg vil mye heller ha line in i nakken Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Andre som vurderer dette hovedkortet ? MSI X370 Gaming Pro Carbon Ohh sexy hovedkort! Synd de ofret flere USB 3.0/3.1 porter for den DVI porten bak...bad choice spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå