ExcaliBuR Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 G skrev (12 minutter siden): Er det mulig at du kunne ha inkludert de mobile plattformene som har sånn helt spinnville modellnummerbetegnelser? De blir jo aktuelle etterhvert de også, kanskje i NUC's også. Joja, kan vel prøve på det etterhvert. De har vel vært ute en stund og... Men jeg tror førsteposten blir ganske lang om jeg skal segmentere de på samme måte. Må kanskje gruppere de grovere enn desktop. Lenke til kommentar
G Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 1 minute ago, ExcaliBuR said: Joja, kan vel prøve på det etterhvert. De har vel vært ute en stund og... Men jeg tror førsteposten blir ganske lang om jeg skal segmentere de på samme måte. Må kanskje gruppere de grovere enn desktop. Eller har egen mobil-CPU-tråd, og legge lenke til den i førstepost? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 G skrev (26 minutter siden): Eller har egen mobil-CPU-tråd, og legge lenke til den i førstepost? Tror jeg har løst det på en grei måte nå i samme tråd. 1 Lenke til kommentar
koford Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Amazon, 100% cotton og kan vaskes i vaskemaskin 😛 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Dette er C2D-dagene omatt, bare snudd. Hadde aldri trodd det skulle skje. 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 9. november blir det kos Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Nimrad skrev (1 time siden): Holy shit. Tldr? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Knutgrus skrev (4 minutter siden): Tldr? Ryzen 5 5600X(altså den minste/billigste utgaven) slår dagens beste CPU i9-10900K i flere spill enn den blir slått. Og den er knapt over halv pris. For å si det sånn: Ryzen er den nye kongen av gaming. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Knutgrus skrev (20 minutter siden): Tldr? 5800X er nesten like bra som 10900K i alt utenfor spill, og i spill kommer den bedre ut hos Linus Tech Tips 5 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Sabla korrupte nettbutikker som ikke «notifier» selv om det er valgt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 3 minutes ago, blinc said: Sabla korrupte nettbutikker som ikke «notifier» selv om det er valgt. Korrupt? Lenke til kommentar
blinc Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Theo343 skrev (2 minutter siden): Korrupt? Hva f.. har semantikk å gjøre i tråden her? Nettbutikkene hadde plutselig ikke varene likevel. De gikk nok bakveien. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) 1 minute ago, blinc said: Hva f.. har semantikk å gjøre i tråden her? Nettbutikkene hadde plutselig ikke varene likevel. De gikk nok bakveien. Huh? Vanskelig å forstå hva du egentlig mener om du bruker ord du ikke mener betydningen av. Det blir som fotballspilleren som trodde "faggot" betydde "dum". Endret 5. november 2020 av Theo343 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 blinc skrev (Akkurat nå): Hva f.. har semantikk å gjøre i tråden her? Nettbutikkene hadde plutselig ikke varene likevel. De gikk nok bakveien. Jeg fikk varsling fra Komplett jeg, men den kom 15:12 Selv om varslingen hadde kommet frem akkurat i det Komplett åpnet opp salget hadde du ikke rukket å få en om du måtte gå fra mail til Komplett. Du hadde under 60 sekunder fra Komplett åpnet opp for salg til prosessoren var utsolgt 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Alza (Nettbutikken eg bruker i tsjekkia) la ut den nye 5000 serien et par minutter før klokka 3 i ettermiddag. Sikret meg en 5900x med levering i morgen. Kunne hentet den for 2 timer siden, men eg er lat og vi er i lockdown 😂 Endret 5. november 2020 av Netrum 2 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Nimrad skrev (2 timer siden): Ryzen 5 5600X... N o r e n g skrev (2 timer siden): 5800X... Takk Litt travel og var bare nysgjerrig på resultatene. Hadde ikke tid til å sjekke. Takk for info! Får lese mer om resultater senere. Endret 5. november 2020 av Knutgrus Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Elkjøp tuklet det også til med å åpne tidligere selv om de skrev kl 1800.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 "Billige" 3xxx cpuer til salgs på finn. no. ser jeg. Helt greit for folk utenom rå spilling. 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Jarmo skrev (6 minutter siden): "Billige" 3xxx cpuer til salgs på finn. no. ser jeg. Helt greit for folk utenom rå spilling. Enn den som hadde hatt mer penger. Har en server som kunne trengt litt flere kjerner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå