Gå til innhold

AMD Zen / Ryzen 1-2-3XXX serie tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det blir 5900x her. Helt nytt bygg, så tror jeg "sparer" på cpu kontra 5950x.

Blir på et Asus ROG x570-E, 32gb 3600 cl16 g.skill trident neo z, arctic freezer II som kjøler.

Venter på et 3080 strix oc, men ble litt i vurdering av rx 6800XT eller 6900.. Meget usikker på fordeler / ulemper der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Kyrre S. said:

"Who the fu** plays Battlefield V?" 😂

Du får logge deg inn for å se da :p Det finnes jo ikkje noen andre spill i den kategorien som er verdt å spille faktisk. Synn men sant. Hell let loose f.eks er jo noe HELT annet, selv om det man skulle tro at det var i samme gata.

Lenke til kommentar
55 minutes ago, Dubious said:

?
Du mener ASUS Dark Hero?

Sansynligvis 5800x og 6800xt
Dark Hero eller Strix X570-E, ikke mye forskjell på de

😂 Den gamle favorittmusa MX518 Dark Knight sniker seg stadig inn i underbevisstheten.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Nizzen said:

Du får logge deg inn for å se da :p Det finnes jo ikkje noen andre spill i den kategorien som er verdt å spille faktisk. Synn men sant. Hell let loose f.eks er jo noe HELT annet, selv om det man skulle tro at det var i samme gata.

BF og COD er vel litt mer sammenlignbare kanskje? Mer samme kategori. Hell let loose er mer i gata Post Scriptum,  Day of infamy/Insurgency, Beyond the Wire etc.

Lenke til kommentar
10 minutes ago, gurka said:

Er forskjellen så stor mellom x570 og b550?

Jeg synes 6k blir litt i overkant for min del. Tenker at noe rundt 3k ville fungere greit også?

Mange rimeligere kort vil fungere bra ja. Det er ikke pris man går etter men funksjonalitet og andre kvaliteter.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Theo343 said:

BF og COD er vel litt mer sammenlignbare kanskje? Mer samme kategori. Hell let loose er mer i gata Post Scriptum,  Day of infamy/Insurgency, Beyond the Wire etc.

COD er heller ikkje i nærheten av sammenliknbart som Battlefield desverre.

Ja Hell let loose er mere i gata til de du sier. Battlefield er liksom Battlefield. Ikkje noe annet er konkurrent.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Nizzen said:

Ja Hell let loose er mere i gata til de du sier. Battlefield er liksom Battlefield. Ikkje noe annet er konkurrent.

Jævlig rart at ingen har klart å gjøre akkurat det samme enda. Håper BF6 blir veldig bra. 

Lenke til kommentar
10 minutes ago, Nizzen said:

Skjønner :)

Personlig håper jeg på et nytt Bad Company (3), var ikke det i gjære da? Det ble nevnt for 1-2 år siden på en eller annen konferanse så har det blitt helt stille igjen.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Theo343 said:

Skjønner :)

Personlig håper jeg på et nytt Bad Company (3), var ikke det i gjære da? Det ble nevnt for 1-2 år siden på en eller annen konferanse så har det blitt helt stille igjen.

Hadde passet med Bad Company 3, siden da Bad Company 2 var konge, så kjørte jeg 5870 i crossfire :D
Hadde vært kult med 6900xt og BC 3 da :D Litt AMD nostalgi!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Just now, Nizzen said:

Hadde passet med Bad Company 3, siden da Bad Company 2 var konge, så kjørte jeg 5870 i crossfire :D
Hadde vært kult med 6900xt og BC 3 da :D Litt AMD nostalgi!

Deff :D kjørte selv Crossfire den gang. tri-fire faktisk, men crossfire 24/7 :D

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...